۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۷۶۶۱۱۰
با حضور پرشور علما و طلاب؛

اجتماع حوزویان در محکومیت ترور شهید سیدحسن نصرالله برگزار شد

اجتماع حوزویان در محکومیت ترور شهید سیدحسن نصرالله برگزار شد
علما، روحانیون، طلاب و اساتید حوزه های علمیه با تجمع در مدرسه فیضیه یاد دبیرکل فقید حزب الله لبنان را گرامی داشته و ترور جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، تجمع بزرگ علما، روحانیون، اساتید و طلاب حوزه های علمیه پیش از ظهر امروز در محکومیت ترور شهید سیدحسن نصرالله در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد.

در این اجتماع اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، نمایندگان مراجع تقلید و جمعی از بسیجیان و پاسداران حضور داشتند.

طلاب در شعارهایی ضمن محکومیت اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی همبستگی خود را با مردم لبنان اعلام کرده و خواهان پاسخ محکم به رژیم صهیونیستی شدند.

آیت الله خاتمی در این اجتماع با گرامی داشتن یاد سید مقاومت لبنان از اقدام حوزه علمیه نجف و حوزه علمیه قم در تعطیلی دروس و گرامی داشتن یاد شهید نصرالله تقدیر کرد.

اجتماع حوزویان در محکومیت ترور شهید سیدحسن نصرالله برگزار شد

وی با تأکید بر اینکه سید حسن نصرالله هیچ گاه از قطار انقلاب پیاده نشد، از مقاومت چند دهه ای او سخن گفت و افزود: به کوری چشم دشمنان ما هم مقاوم و استوار در این صحنه ایستاده ایم، چرا که این راه صراط مستقیم است و تنها راه نجات.

گفتنی است، در پایان این اجتماع خیل جمعیت تا مصلای قدس قم به راهپیمایی پرداخته و مردم قم نیز با آن ها همراهی کردند.

ارسال نظرات