۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۷۶۶۳۰۱
مدیر حوزه علمیه تهران:

امت اسلامی، رژیم صهیونیستی را از صحنه روزگار محو خواهد کرد

امت اسلامی، رژیم صهیونیستی را از صحنه روزگار محو خواهد کرد
حجت الاسلام رحیمی با بیان این که تا زنده هستیم مسیر شهدا را ادامه داده و اجازه نمی دهیم پرچم برافراشته آنان بر زمین افتد، تاکید کرد: حرکات کور دشمنان به نتیجه نخواهد رسید و امت اسلامی اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

حجت الاسلام محمدهادی رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تهران، با اشاره به حضور باشکوه روحانیت، طلاب و اساتید حوزه های علمیه در کنار دانشجویان و دانشگاهیان و دانش آموزان در میدان فلسطین اظهار داشت: این اجتماع باشکوه در کنار عکس شهید سیدمقاومت سیدحسن نصرالله دارای پیام های مختلفی برای صهیونیست ها است.

وی افزود: پیام اول آن به شهدای عزیزی است که ما با این کار عهد خود با آنان را تجدید می کنیم و تا زنده هستیم تا آخرین قطره خون خود مسیر آنان را ادامه داده و اجازه نمی دهیم پرچم برافراشته شهدا بر زمین افتد.

مدیر حوزه علمیه تهران بیان داشت: پیام دوم این اجتماع به رژیم صهیونیستی غاصب و کودک کش، سران استکبار جهانی و آمریکای جنایت کار و شیطان بزرگ و سازمان های مدعی حقوق بشر است که حرکات کور شما به نتیجه نخواهد رسید و امت اسلامی اسرائیل را از صحنه روزگار محو خواهد کرد.

حجت الاسلام رحیمی پیام سوم تجمع طلاب و دانشجویان را به مسئولین و دولتمردان و نیروهای نظامی عنوان و ابراز کرد: ملت قهرمان ایران منتظر انتقام سخت است و قطعا اگر مشتی بر سر سگ هار نکوبیم هارتر خواهد شد و ملت ایران اسلامی منتظریم تا طبق فرمان جهاد رهبر عزیزمان هرچه زودتر انتقام سخت را شاهد باشیم تا ان شاءالله زمینه اضمحلال رژیم اشغالگر فرا رسد.

 

ارسال نظرات