۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۷۶۶۳۹۳
حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری در گفت‌وگو با رسا:

عملیات وعده صادق ۲، پاسخی قاطع به اسرائیل و حامیانش/ باید خط مقاومت رهبر انقلاب ادامه یابد

عملیات وعده صادق ۲، پاسخی قاطع به اسرائیل و حامیانش/ باید خط مقاومت رهبر انقلاب ادامه یابد
نماینده پیشین مجلس خبرگان رهبری با بیان این که باید خط مقاومت رهبر انقلاب ادامه داده شود، عملیات وعده صادق 2 را ضرب شصتی برای رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آنها عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد مجتهد شبستری نماینده پیشین مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تبریک عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح در انتقام از رژیم صهیونیستی از غیورمردانی که این افتخار را رقم زده و قلب ملت ایران را شاد کردند، تشکر کرد.

وی افزود: انتقام از رژیم صهیونیستی چیزی بود که مردم ایران اسلامی از چند ماه قبل منتظر پاسخ به جنایت اسرائیل در به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه در ایران بودند؛ اما این انتظار به مصالحی قوی تر و شدیدتر شد تا این که بحمدالله عملیات وعده صادق 2 رقم خورد و همه مردم ایران اسلامی را خوشحال کرد.

نماینده پیشین مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: عملیات وعده صادق2 پاسخ قدرتمندی بود که هرچند بخاطر مصالحی به تاخیر افتاده بود؛ اما قطعا تاثیر خود را خواهد گذاشت و این حرکت ایران اسلامی، پشتوانه ای محکم را برای جبهه مقاومت در کشورهای مختلف ایجاد کرد تا آنان با دلگرمی بیشتری راه مقاومت را ادامه دهند.

وی افزود: این عملیات، هم پاسخی به شرارت های رژیم صهیونیستی بود و هم قوت قلبی را برای مقاومت اسلامی به ارمغان آورد و این پیام را رساند که جبهه مقاومت اسلامی هر زمان که اراده کند، این توان را دارند که سیستم های پدافندی دشمنان را دور زده و ضربات محکمی را به پیکره بی جان رژیم اشغالگر صهیونیستی وارد سازد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری ابراز کرد: عملیات وعده صادق 2 ضرب شصتی برای رژیم صهیونیستی و همپیمانان و پشتیبانان آنان بود که الان به التماس افتادند که دیگر کافی است و ادامه ندهید. این قدرت و عزت ایران اسلامی را نشان می دهد.

نماینده پیشین مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید خط رهبر معظم انقلاب اسلامی که خط مقاومت است ادامه داده شود؛ والا با التماس و فریب خوردن از سوی دشمنان و گوش دادن به وعده ها و وعیدهای آنان هیچ زمان موفق و پیروز نبوده و با اعتماد به دشمنان هیچ وقت موفق نخواهیم شد.

وی افزود: هرزمان با قدرت و قوت در میدان های مبارزه و نبرد وارد شدیم توانستیم، کارها را به پیش ببریم؛ والا با دیپلماسی التماسی و انفعال در برابر دشمنان توفیقی حاصل نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری تاکید کرد: امیدوایم خلف وعده های دشمنان ایرن اسلامی، تجربه خوبی برای ما باشد و با تکیه بر قدرت و قوت درونی و نشان دادن صلابت، در برابر دشمنان ایستاده و با رعایت مصالح کلان کشور با قاطعیت برخورد کنیم، حتما نتایج مطلوبی به دست خواهیم آورد.

ارسال نظرات