۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۷۶۶۶۸۹
در پروهشکده زن و خانواده برگزار شد؛

دوره آموزشی زن در اسناد بین الملل + لینک ثبت نام

دوره آموزشی زن در اسناد بین الملل + لینک ثبت نام
دوره «زن در اسناد بین‌الملل» با محوریت مباحث: تحولات معرفتی فلسفی حقوقی و اجتماعی در غرب، تأثیر جنبش زنان در تحولات حقوقی بین المللی درباره زنان، تشکیل سازمان ملل ساختار و جایگاه زنان در آن نهاد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، دوره «زن در اسناد بین‌الملل» با تدریس استاد ارجمند سرکارخانم علاسوند، در سه جلسه و با محوریت مباحث: «تحولات معرفتی فلسفی حقوقی و اجتماعی در غرب»، «تأثیر جنبش زنان در تحولات حقوقی بین المللی درباره زنان»، «تشکیل سازمان ملل ساختار و جایگاه زنان در آن نهاد(اسناد بین المللی اعلامیه حقوق بشر میثاقین سند توسعه پایدار و سند آموزش ۲۰۳۰ و ...)» و مفاهیم و گزاره های مهم در اسناد بین المللی درباره زنان؛ از تاریخ ۲۷ شهریور ماه تا ۱۰ مهرماه، در پژوهشکده زن و خانواده به دو صورت حضوری و برخط برگزار شد.
 
این برنامه با هدف ارتقای دانش و بینش تخصصی در حوزه مسائل زنان در عرصه بین‌المللی برگزار شد و با ارائه مباحث علمی و تخصصی، بستری برای تبادل نظر و تعمیق فهم شرکت‌کنندگان در این حوزه فراهم آورد.
 
علاقه مندان به این مبحث می توانند با مراجعه به سامانه آموزشی پژوهشکده و ثبت نام در این دوره؛ به صورت آفلاین از محتوای این جلسات استفاده کنند. هم چنین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی می توانند کتاب «زن در اسناد بین الملل» را  که مرتبط با دوره یاد شده است،سفارش دهند.

 

ارسال نظرات