۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۷۶۶۸۰۲
آیت الله اراکی:

رژیم صهیونیستی مصداق کافر حربی است

رژیم صهیونیستی مصداق کافر حربی است
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در نماز جمعه نصر پرداخت و گفت: بر هر کسی که توانایی دارد، واجب است که به منافع اسرائیلی ها در هر نقطه از جهان ضربه بزند و در این زمینه کوتاهی نکند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه نصر، به چگونگی ضربه زدن به منافع صهیونیست ها پرداخت و گفت: در این سخن خطاب به خانواده ها، عزیزان، جوانان، زنان و مردان ما در غزه و لبنان به ویژه جنوب لبنان است به آنان می گویم ما در ایران، مردان و زنان، جوانان و بزرگسالان در کنار شما در همه مواضع تان ایستاده ایم.

وی با تاکید بر وجوب شرعی حمایت از مردم لبنان و غزه ابراز کرد: رهبرمان امام خامنه ای حکم عمومی جهاد صادر کرد و به ما دستور داد که آماده باشیم آنگاه که فرمود ایستادن در کنار مردم لبنان و مقاومت اسلامی در لبنان و غزه واجب شرعی و فریضه اسلامی است.

آیت الله اراکی افزود: امروز ما اعلام می کنیم و به محضر سید و امام عزیزمان خامنه ای می گوییم «لبیک یا خامنه ای»؛ لبیک به آنچه ما را به آن دعوت کرده اید از وجوب ایستادن در کنار مردم لبنان، و ما اینجا اعلام می کنیم بر هر کسی که توانایی دارد، واجب است که به منافع اسرائیلی ها در هر نقطه از جهان ضربه بزند و در این زمینه کوتاهی نکند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه رژیم صهیونیستی همان رژیمی است که مصداق کافر حربی است، خاطرنشان داشت: جان صهیونیست ها به کل حرمت ندارد پس هر کسی که بتواند ضربه ای وارد کند و ضربه ای به اسرائیل و هر اسرائیلی در هر نقطه از جهان وارد کند باید این کار را انجام دهد زیرا اسرائیلی های صهیونیست و صهیونیست هایی که با اسرائیل اند، همگی کافر حربی هستند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اسرائیلی های صهیونیست و صهیونیست هایی که با اسرائیل اند، همگی کافر حربی هستند و جان آنها نیز هیچ حرمتی ندارد، این حکمی است که برای همه برادران مسلمانمان در سراسر جهان اعلام می کنیم تا بدانند که جهاد اکنون برآنها واجب است و این جهادی حتمی است.

آیت الله اراکی با تاکید بر اینکه هر کس باید هر اقدامی که می تواند انجام دهد و در این کار کوتاهی نکند، تصریح کرد: ما از برادرانمان در عراق، یمن و از آنهایی که به مردم ما در لبنان و غزه با هرآنچه می توانند از سلاح، تجهیزات، مال و جان یاری می رسانند، تشکر می کنیم.

تعداد بازدید : 1
ارسال نظرات