۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۷۶۶۹۲۷

نشست مدیران حوزه‌های علمیه خواهران در تبریز برگزار شد

نشست مدیران حوزه‌های علمیه خواهران در تبریز برگزار شد
در نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران که به میزبانی تبریز برگزار شد، جلسات هم‌اندیشی، افتتاحیه و بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی برگزار شد و هدف آن ارتقاء همکاری و تبادل نظر میان مدیران استانی و مسئولان حوزه‌های علمیه خواهران بود.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا، معاون امور حوزه‌های علمیه‌ خواهران در نشست مدیران استانی که در شهر تبریز برگزار شد، ضمن تشریح برنامه‌های آتی نشست و اشاره به مسائل مرکز برنامه‌ریزی و نظارت، برنامه بودجه، مباحث صیانت و امور حوزه‌ها، بیان کرد: امروز چهار ساعت و نیم در خدمت همکاران عزیز در مرکز برنامه ریزی و نظارت خواهیم بود و برای ارائه توضیحات، پیرامون برنامه و بودجه، معاونت امور حوزه‌های علمیه خواهران به مدت دو ساعت و نیم جلسه‌ای را با حضور مدیران استانی، برگزار می‌کند.
 
وی ادامه داد: برای ارائه یک‌سری طرح و برنامه‌ها دو ساعت از زمان نشست در اختیار معاونت امور صیانت خواهد بود و یک ساعت و نیم از زمان نشست به برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه در حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و هیأت همراه اختصاص دارد.
 
حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا افزود: یک ساعت از زمان برنامه‌ به نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و آیت‌الله بنانی اختصاص دارد و دو تا نیم ساعت به اختتامیه و مدت سه ساعت نیز برای بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی شهر در نظر گرفته شده است و در ادامه  به مدت یک الی دو ساعت  به عنوان جلسه هم اندیشی مدیران استانی و ساماندهی اختصاص می‌یابد.
 
وی مطرح کرد: اتمام برنامه‌ها مصادف با ساعت ۱۴ پنجشنبه ۱۹ مهرماه خواهد بود که بعد از آن یک الی دو افتتاحیه در نظر گرفته شده است که با شرکت مسئولان و حضور مدیران مربوطه، تا ساعت ۱۵ به اتمام خواهد رسید.
 
معاون امور حوزه‌های علمیه‌ خواهران در پایان ضمن ابراز مفید واقع شدن مباحث و اهتمام شرکت در جلسات و برنامه‌های پیش‌رو، ادامه داد:  امیدواریم مدیران مربوطه مباحث را گفت‌وگو محور و مؤثر پیش ببرند، موازات برنامه‌هایی که در صحن علنی خواهیم داشت، مدیر محترم حوزه‌های علمیه خواهران، برنامه هایی از جمله بازدید از بعضی مدارس، دیدار با اساتید، طلاب و مسئولان محترم استان را، پیش‌رو دارند.
 
وی افزود: از حمایت و زحمات مدیر محترم حوزه‌های علمیه و مجموعه حوزه ریاست، همکاران عزیز ما در مرکز برنامه ریزی و نظارت، معاونت منابع انسانی و پشتیبانی، امور حوزه‌ها، فناوری و به ویژه مسئولان روابط عمومی که در بهتر برگزاری این جلسه همکاری و مساعدت اعمال کردند، قدردانی و تشکر می‌کنیم.
 
حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا ادامه داد: امیدواریم با حضور حجج اسلام والمسلمین قندی مدیر حوزه ریاست حوزه‌های علمیه خواهران، ابراهیمیان مدیرکل صیانت و بازرسی و رضایی معاون پشتیبانی و منابع انسانی و آقای خالقی رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت حوزه‌های علمیه خواهران، در فواصل برنامه و با ایجاد امکان گفتگوی طرفین، مشورت،  ایجاد طرح و پیگیری مباحث استانی، حاشیه‌های پررنگ‌تر و مفیدتری برای طلاب و حوزه‌های علمیه خلق شود.
 
وی در پایان نیز از تلاش‌های حجت‌الاسلام محمدی صیفار مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی و مسئولین مربوطه استانی در راستای برنامه‌های حوزه‌های علمیه خواهران، قدردانی کرد.
ارسال نظرات