۱۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۷۶۷۵۸

گردهمایی بزرگ حامیان ولایت در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ جمعیت حامیان ولایت اردیبهشت سال آینده در شهر اردبیل برگزار خواهد شد.
حضرت آيت الله خامنه اي، رهبر معظم انقلاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حبیب کوهی، رییس جبهه حامیان ولایت استان اردبیل، روز گذشته در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات اظهار داشت: همایش بزرگ جمعیت حامیان ولایت با هدف تاکید بر اصل ولایت فقیه و اعلام حمایت از مواضع و منویات رهبر فرزانه انقلاب برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این گردهمایی که با حضور دبیران جمعیت حامیان ولایت در استان‌‌های مختلف کشور همراه خواهد بود، سعی می کند تا با تبیین صحیح اصل ولایت فقیه، گامی در جهت مقابله با جنگ نرم دشمنان بردارد.

کوهی در ادامه به تشریح فعالیت های جمعیت حامیان ولایت استان اردبیل پرداخت و گفت: هم اکنون 22 کمیته این جمعیت در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، دینی و اقتصادی فعالیت می کنند که در چهار سال گذشته توانسته است در جذب نیروهای ارزشی و ولایی اقدام‌های مؤثری داشته باشد.

وی تصریح کرد: هم اکنون جمعیت حامیان ولایت اردبیل با 12 کمیته فعال شامل دانشجویان، فرهنگیان، جوانان، بانوان، ورزشکاران، بازاریان و ... با نشست های هفتگی خود مسائل روز استن و کشور را بررسی می کنند.

کوهی ادامه داد: این تشکل مردمی سعی کرده با ایجاد وحدت و همدلی میان مسؤولان و مردم زمینه را برای پیشبرد و تعالی استان بدون توجه به دعواهای سیاسی فراهم کند.

رییس جبهه حامیان ولایت استان اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: توجه به آموزه های دینی، ترویج مکارم اخلاقی، تبیین سیره اهل بیت(ع)، ظلم‌ستیزی، وحدت، عدالت‌خواهی و ایجاد فضای سالم فرهنگی را از جمله سیاست ‌های راهبردی این جمعیت است./935/پ202/س

ارسال نظرات