۱۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۷۸۷۸۰
عضو فراکسیون اکثریت مجلس:

باید اختلافات دولت و مجلس بر سر هدفمندی یارانه ها به هر ترتیبی برداشته شود

خبر گزاری رسا ـ حجت الاسلام سادات ابراهیمی گفت: مجلس و دولت بایستی با توجه به توصیه های اخیر رهبر معظم انقلاب راه تفاهم متقابل را در خصوص تصمیم سرنوشت ساز هدفمندی یارانه ها بیابند.
حجت الاسلام محمد سادات ابراهيمي نماينده مردم شوشتر، گتوند وشادگان در مجلس شوراي اسلامي
حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی نماینده منتخب مردم شوشتر و کتوند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به توصیه اخیر رهبر انقلاب مبنی بر اینکه سه قوه بایستی در تصمیمات مهم با یکدیگر وحدت رویه داشته باشند اظهار داشت: مجلس و دولت بایستی با توجه به توصیه های اخیر رهبر معظم انقلاب راه تفاهم متقابل را در خصوص تصمیم سرنوشت ساز هدفمندی یارانه ها بیابند.

وی همچنین افزود: اصل اجراء هدفمند کردن یارانه ها خواست اکثریت نمایندگان مجلس می باشد، منتها اختلاف نظری وجود دارد و آن اختلاف در بحث دریافتی یارانه ها است که عدد 20 هزار باشد یا 40 هزار.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس با اشاره به استدلالهای کارشناسان اقتصادی مجلس ابراز داشت: تعدادی از نمایندگان مجلس بر این باورند که در رقم 40 هزار میلیاردی برای هدفمندی یارانه ها آثار تورمی مشاهده می شود، که در مقابل تعداد دیگری از نمایندگان و دولت قرار گرفته اند که با استدلالهای خود عقیده دارند رقم 20 هزار میلیارد برای اجرای این قانون مناسب نیست.

وی ادامه داد: از آنجایی که نظر رهبر معظم انقلاب یک حجت است، هم دولت و هم مجلس بایستی در زمینه رفع اشکال تلاش کنند و موانع احتمالی برای به اجرا در آمدن قانون هدفمندی یارانه ها را از سر راه بردارند.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی با اشاره به آراء اکثریت نمایندگان مجلس گفت: باید همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند اختلافات در این زمینه به هر ترتیبی از میان برداشته شود و جای خود را به همراهی مناسب مجلس و دولت بدهد.

وی تاکید کرد: اکنون به هر ترتیبی که هست اعتقاد اکثریت مجلس اینگونه است که اعلام شده، ولی باید تلاش شود تا موانع اجرای قانون هدفمندی یارانه ها از سر راه دولت برداشته شود. /955/ت302/ج
ارسال نظرات