۲۲ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۷۹۰۴۶

ویژه نامه اینترنتی صیاد دلها منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ ویژه نامه ای با عنوان «صیاد دلها» از سوی سایت جامع فرهنگی شهید آوینی در فضای مجازی منتشر شد.
شهيد صياد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پایگاه اطلاع رسانی شهید آوینی ویژه نامه الکترونیکی صیاد دلها را به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی در این پایگاه قرار داد.

از بخش های این ویژه نامه، دلم برای صیادم تنگ شده، زندگی نامه شهید امیر سپهبد علی صیادشیرازی است، که در بخش اخیر می خوانیم: امیر کم‏نظیر ارتش اسلام سپهبد علی صیادشیرازی یکی از این پر و بال‏سوختگان وصال نور است که لباس زیبای شهادت زیبنده قامتش و کمترین مزد اخلاص، فداکاری و ایثار و پروانگی اوست. سردار سرافراز جبهه توحید و بسیجی آشنای جبهه‏های افتخار و شرف و نور، این سربردار هم بیدار و جهادگر عرصه‏های پیکار و شیر بیشه شجاعت و ایثار و عاشق بی‏قرار و اسوه اخلاص و استقامت با صدق و صفا، پس از عمری جهاد خالصانه و جانبازی در خطوط مقدم دفاع از اسلام و ولایت ، با پیکر خونین و چهره رنگین و مخضوب به دیار معشوق شتافت و شهید شاهد جوار قربضرت حق گردید و اجر و پاداش آن همه اخلاص و ایثار را در همین دنیای فانی نیز گرفت.

در این ویژه نامه در بخش خاری در چشم نفاق، می خوانیم: آن روز که بنی‏صدر درجه‏های نظامی صیاد شیرازی را لغو کرد و امیر مظلوم و بی ادعا را از فرماندهی ستاد عملیات کشور برکنار ساخت، شاید گمان داشت که صیاد را برای همیشه از صحنه خارج و خانه‏نشین کرده است! ولی او و هم‏فکرانش نمی‏دانستند که صیاد، دل به صید شهادت بسته بود نه حرص مقام و منصب و درجات اعتباری دنیا. پس چگونه می‏توان فرمانده اخلاص را به این سادگی از صحنه خارج کرد و او را از معامله نقد جان با پروردگار یکتا مأیوس ساخت؟!.

از دیگر بخش های این نشریه الکترونیکی ، قسمت هایی با عنوان نحوه شهادت و وصیت نامه شهید صیاد شیرازی، روایت مرد آسمانی، خاطرات شهید از زبان همسر و فرزندانش است.

از دیگر قسمت های این ویژه نامه، کلیپ های شهید صیاد شیرازی به روایت همرزمان، نماهنگ، قسمتی از سخنرانی شهید صیاد شیرازی، زندگی نامه شهید صیاد شیرازی است که به همراه آلبوم عکس هاس شهید صیاد شیرازی برای علاقمندان تهیه و تنظیم شده است.

این ویژه نامه در پایگاه جامع فرهنگی شهید آوینی به نشانی
www.aviny.com قابل مشاهده است./909/ت302/ع

ارسال نظرات