۲۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۸۰۸۸۲
باقری لنکرانی:

ولایت فقیه مهمترین سرمایه ملت ایران در مقابله با فتنه انگیزان است

خبرگزاری رسا ـ وزیر سابق بهداشت و درمان گفت: ولایت فقیه مهمترین سرمایه و تنها راه نجات ملت ایران در مقابله با فتنه انگیزان است.
کامران باقري لنکراني
کامران باقری لنکرانی، استاد دانشگاه های کشور و وزیر سابق بهداشت و درمان در حاشیه همایش ولایت فقیه و جنگ نرم در ارومیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: رهبری ولی فقیه یکی از مهمترین سرمایه های ایران اسلامی است که زمینه رشد و شکوفایی ملت و کشور را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه در هیچ دوره ای فتنه پایان نمی یابد، تصریح کرد: دشمن بر اساس زمان و شرایط برای مقابله با توسعه کشورمان به دسیسه و توطئه اقدام می کند که باید با شناخت سرچشمه فتنه برای مقابله با آنها فعالیت کرد.

باقری لنکرانی با اشاره به جانبداری غرب و استکبار از دشمنان داخلی نظام از جمله گروهک های تروریست و گرو های سلطنت طلب در فتنه 8 ماهه سال گذشته گفت: این دشمنی های داخلی و خارجی نشانه عناد، لجبازی، خودخواهی و قدرت طلبی فتنه انگیزان بود که با هوشیاری مردم و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری هیچ نتیجه ای نداشته و نخواهد داشت. 

وی بصیرت ملت ایران درشناخت ابعاد مختلف فتنه بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت:عقل و بصیرت ملت ایران در فتنه بعد از انتخابات حاکی از دور اندیشی، تکامل سیاسی و اعتقادی مردم بود و باعث شد تا فتنه گران از ادامه راه مایوس شوند.

وزیر سابق بهداشت و درمان به نقش رهبری حکیمانه امام راحل در انگیزه دادن به جوانان ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: جوانان باید با کنکاش ابعاد مختلف بیانات امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری خود را در مقابل مشکلات پیشروی انقلاب بیمه کنند. /936/ت302/ص
ارسال نظرات