۲۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۸۱۰۰۶
امام جمعه شادگان:

جدایی جوانان از صف انقلاب رویکرد اصلی دشمن در تهاجم نرم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شادگان بر ضرورت برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مناسب و وضع قوانین لازم برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان برای جلوگیری از رواج فرهنگ ابتذال غرب تأکید کرد.
جنگ نرم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام احمد سواری، امام جمعه شادگان، صبح امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی اوقات فراغت برای حذف برنامه‌ها و رشته‌های مشترک در سطح شهرستان موظف به اعلام برنامه‌ها در حوزه فعالیت‌های اداری مربوط به خود هستند.

حجت الاسلام سواری تصریح کرد: کاهش دغدغه اولیا و والدین جوانان در پر کردن به‌جای اوقات فراغت آن‌ها، جلوگیری از تأثیرپذیری جوانان از تهاجم فرهنگی غرب و مقابله با جنگ نرم دشمنان را از جمله اهداف اجرایی غنی‌سازی اوقات فراغت دانست.

وی با بیان این که طراحان و سازمان‌دهندگان این جنگ به دنبال تغییر ذائقه‌های جوانان و نوجوانان و به تدریج جدا کردن آن‌ها از صف انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی تمام تلاش خود را معطوف تسلط فرهنگی غرب بر جامعه اسلامی کرده است و در اجرای این اهداف شوم از ابزار و وسایل فرهنگی و اشاعه فرهنگ مبتذل و سرگرمی های ناسالم برای نوجوانان و جوانان بهره می‌جوید.

رییس شورای فرهنگ عمومی شادگان با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مناسب و وضع قوانین لازم برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان برای جلوگیری از رواج فرهنگ ابتذال غرب خاطرنشان کرد: باید سهم اعتبارات دولتی در لوای برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان مشخص و این اقدامات در راستای استفاده بهینه جوانان و نوجوانان از اوقات فراغت عملی شود./945/پ202/س
ارسال نظرات