۲۷ تير ۱۳۸۹ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۸۱۲۰۰

بسیج سازندگی معنوی باید پشتیبان قوی داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: بسیج سازندگی معنوی باید از تداوم، پشتوانه قوی و ضمانت اجرایی برخوردار باشد.
بسيج سازندگي


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا رامیار، مسؤول روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه یکی از مشکلات مسائل تبلیغی دوره ای بودن است اظهار داشت: باید دولت یک پایگاه و مرجع برای سازندگی معنوی تشکیل دهد تا این طرح از بین نرود و بعد از چند سال خروجی چشمگیری داشته باشد.

مسؤ‍ول روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: باید از اینگونه طرح ها به صورت مالی حمایت و از لحاظ فکری هدایت شوند تا تأثیر خود را در جامعه نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه طلاب و روحانیان پرچمداران مذهب و دین هستند، اظهار داشت: تمام طلاب اعزامی در طرح بسیج سازندگی معنوی باید علاوه بر عالم، عامل نیز باشند.

مسؤول روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: اگر طلاب، روحانیان، دانشمندان و علما بتوانند خود را تضمین مسائل دینی و اعتقادی کنند تاثیر بسزایی در مردم خواهند داشت.

وی طرح بسیج سازندگی معنوی را تحسین کرد و افزود: رسیدگی به روستاهایی که از لحاظ مکانی و رفاهی محدودیت دارند کمک بزرگی به جامعه است اما باید این حمایت ضمانت و پشتوانه داشته باشد.

حجت الاسلام رامیار با اشاره به تهاجم فرهنگی که حتی در روستاها نفوذ کرده است، گفت: باید در تهاجم فرهنگی تقویت اعتقادی بنیه ای داشته باشیم و از خانواده ها که ریشه هستند شروع کنیم.

مسؤول روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی حمایت خود را از طرح بسیج سازندگی معنوی اعلام کرد و افزود: علاوه بر کمک های فکری و راهنمایی برای حضور طلاب در روستاهای مرزی وسیله حمل و نقل را فراهم و پاسگاه ها را در صورت اعلام نیاز هماهنگ خواهیم کرد.

شایان ذکر است، طرح بسیج سازندگی معنوی دوازدهم تیر ماه آغاز و تا هشتم مردادماه سال جاری در 33 روستاشهر فریمان برگزار خواهد شد./934/د102/ص

ارسال نظرات