۳۰ تير ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۸۱۴۳۵
مدرسه علمیه نرجس مشهد:

عملیات تروریسی زاهدان درماندگی دشمنان را ثابت کرد

خبرگزاری رسا ـ مدرسه علمیه نرجس مشهد با صدور بیانیه‌ای به مناسب به شهادت رسیدن شماری از هموطنان در زاهدان اعلام کرد: بار دیگر فتنه‌گران و ایادی استکبار جهانی با حمله به مسجد جامع شهر زاهدان ماهیت تروریستی و خشونت طلبانه خود را به نمایش گذاشتند.
 انفجارهاي زاهدان
به گزارش خبرگزاری رسا، مدرسه علمیه نرجس مشهد با صدور بیانیه‌ای به مناسب به شهادت رسیدن شماری از هموطنان در مسجد جامع زاهدان اعلام کرد: بار دیگر فتنه‌گران و ایادی استکبار جهانی با حمله به مسجد جامع شهر زاهدان ماهیت تروریستی و خشونت طلبانه خود علیه انسانیت را به نمایش گذاشته و درماندگی و مستأصل بودن خود را ثابت کردند.

این بیانیه آمده است: آنچه در زاهدان رخ داد نمونه ای دیگر از خوی وحشیگری سازمانهای تروریستی بود که با هدف ایجاد ناامنی و اختلافات مذهبی در کشور ایران ، صورت گرفت. در واقع عملیات تروریستی در زاهدان تلاشی مذبوحانه برای سرپوش گذاشتن بر شکستهایی بود که در ماههای گذشته عاید دشمنان مردم ایران شد و آنان را درمانده کرده بود.

این بیانیه می‌افزاید: اما دشمنان قسم خورده این مرزو بوم بدانند خداوند بزرگ در صیانت از امت بزرگ اسلامی و ایران عزیز، نقشه ها و توطئه های آنان را خنثی خواهد کرد و ملت مسلمان ایران نیز با بصیرت و آگاهی خود مقابل توطئه های دشمنان همچنان ایستادگی خواهند کرد و حوادثی از این دست، هرگز خللی در وحدت میان مسلمانان کشورمان ایجاد ننموده و همواره عاملی برای اتحاد بیشتر در میان مردم این کشور بوده است.

در بخش از این بیانیه آمده است: مدرسه علمیه نرجس مشهد ضمن عرض تسلیت به پیشگاه امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ابراز همدردی با مردم شریف استان سیستان و بلوچستان و خانواده شهدای این حادثه، از همه هموطنان عزیزمان در این استان می‏خواهیم با خویشتن‏داری در راستای تحکیم وحدت و برادری گام برداشته و دشمنان استکبار جهانی را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام گذارند. همچنین از نهادها و سازمان‌های مسئول نیز خواستاریم هرچه سریعتر عاملان اصلی این فجایع را شناسایی و مجازات نموده و به طور ریشه‏‎ای به این گونه اقدامات وحشیانه و غیر اسلامی و غیر انسانی خاتمه دهند./917/د102/ص

ارسال نظرات