۱۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۸۳۰۵۹
امام جمعه موقت ساری:

تدابیر حکیمانه رهبری مهم‌ترین عامل شکست توطئه استکبار است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری به نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: تدابیر حکیمانه ولی فقیه مهم‌ترین عامل شکست توطئه های استکبار است.
امام جمعه موقت ساري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، امام جمعه موقت ساری، با بیان این‌که علیرغم تحریم، فشار و تهدیدهای نظامی استکبار جهانی در سی سال گذشته نظام اسلامی ثابت و استوار به حیات جاودانه خود ادامه می دهد، افزود: تدابیر حکیمانه ولی فقیه مهم‌ترین عامل شکست توطئه های استکباربوده است.

خطیب جمعه ساری با اشاره به این‌که ملت ولایت مدار ایران همواره با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در برابر هر توطئه ای با صلابت مقاومت و ایستادگی می کنند، خاطرنشان کرد: ملت ایران از ابتدای انقلاب برای حفظ استقلال و آزادی نظام اسلامی تلاش های بسیارداشتند.

حجت الاسلام یوسف پور وحدت و همدلی را مهمترین نیاز امروز کشور برای مقابله با تهدید های دشمنان نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز همه گروه‌های سیاسی و مردم باید با حفظ همبستگی در برابر تهدید های دشمنان نظام اسلامی ایستادگی کنند.

وی با اشاره به این‌که استکبار جهانی به بهانه دستیابی جمهوری اسلامی ایران به سلاح هسته ای هر روز تحریم و تهدید های بسیاری علیه ایران اسلامی اجرایی می کند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که دشمنان ملت ایران نمی دانند که مردم ولایت مدار ایران سی سال است که طعم تحریم و تهدید را چشیده اند و هیچ واهمه‌ای از آن ندارند.

امام جمعه موقت ساری در ادامه سخنان خود با گرامی‌داشت 17 مرداد روز خبرنگار افزود: این روز فرصت مناسبی برای ارائه حقانیت و مظلومیت خبرنگاری است و اصحاب قلم باید قدر عظمت و بزرگی این روز را بدانند.

وی با اشاره به این که خبرنگاران از جایگاه والایی د جامعه برخوردار هستند، تصریح کرد: توسعه بیش از پیش کشور در گرو نقد منصفانه از سوی رسانه های گروهی امکان پذیر است.

امام جمعه موقت ساری با بیان این‌که در روزگاری که از آن به عصر اطلاعات و فن آوری نام می برند، نقش خبرنگار به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی حیاتی و انکار نشدنی دارد، تصریح کرد: اطلاع رسانی درست و به موقع و به دور از هرگونه از غرض ورزی از جمله وظایف مهم خبرنگاران است.

حجت الاسلام یوسف پور همچنین با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، گفت: در این ماه پر فیض باید زمینه نزدیکی و انس بیشتر با خداوند با فراهم کنیم.

حجت الاسلام یوسف پور همچنین با گرامی‌داشت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حفظ و تقویت حضور کمی و کیفی مردم در صحنه های مختلف، ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها، برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر چگونگی اجرای آیین های رسمی در کشور را از وظایف این شورا برشمرد./950/پ201/س
ارسال نظرات