۱۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۸۳۲۶۷
مدیر حوزه علمیه امام صادق اندیمشک:

خبرنگاران در انعکاس پاسخ به شبهات دینی تلاش کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) اندیمشک، نقش خبرنگاران را در اجتماع به ویژه در حوزه اطلاع‌رسانی دینی مهم ارزیابی کرد.
روز خبرنگار
حجت الاسلام کرمعلی شیرمهد، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: اکنون در دوره ای قرار داریم که پیشرفت های مطلوبی در زمینه فناوری اطلاعات صورت گرفته و بهره برداری از این فضا می تواند بسیاری از مشکلات مربوط به تبلیغ دین را بر طرف کند؛ از این رو نقش خبرنگاران در این عرصه بسیار مهم است.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک ادامه داد: خبرنگاران باید در راستای تبلیغ دین و مذهب با بهره‌گیری از امکانات رسانه ای گام های مؤثری بردارند.

وی با حساس توصیف کردن نقش خبرنگاران در اجتماع به ویژه در حوزه مذهب خاطرنشان کرد: خبرنگاران می توانند با بیان واقعیات در برطرف کردن شبهات دینی نقش مهم و بی بدیلی ایفا کنند.

حجت الاسلام شیر مهد، سطح کمی و کیفی فعالیت های دینی و مذهبی را در عرصه رسانه ای کشور مطلوب ارزیابی کرد و با بیان این که رسانه هایی همچون خبرگزاری رسا پیشگام در این عرصه است، ابراز داشت: وجود یک خبرگزاری تخصصی در این حوزه می تواند بسیار حائز اهمیت و راهگشا باشد.

این استاد حوزه علمیه در پایان بر تلاش جهت ارتقا سطح کیفی و کمی خبرگزاری رسا و دیگر رسانه هایی که در حوزه دین فعالیت می کنند، تأکید کرد./945/پ202/س




ارسال نظرات