۲۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۸۳۷۹۰
به همت اداره کل تبلیغات اسلامی؛

طرح تربیت خطیب در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ طرح تربیت خطیب، با حضور مبلغان دینی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.
تربيت مبلغ


به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالعلی براتی مسؤول آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در مورد شیوه برگزاری این طرح اظهار داشت: طرح تربیت خطیب به مدت سه ماه و با حضور 15 نفر از مبلغان مرد و 5 نفر از مبلغان زن برگزار شده است.

وی گفت: در این طرح موضوعاتی از قبیل تاریخ تشیع، مقتل شناسی، فن سخنوری و خطابه، حدیث شناسی و فقه الحدیث، آسیبشناسی و روانشناسی تبلیغ، شناخت فرقه های انحرافی، نقش ارتباطات و تبلیغات، رفتار و اخلاق مبلغ و فن آوری اطلاعات برای مبلغان مورد بررسی قرار گرفت.

براتی پژوهشمحوری را یکی از ویژگیهای این دوره عنوان کرد و افزود: در طول برگزاری این دوره نزدیک به 60 مقاله پژوهشی توسط مبلغان تهیه شده است.

وی با بیان اینکه در این دوره از توانمندی 12 استاد برجسته حوزه و دانشگاه استفاده شده است، گفت: به دلیل اهمیت برخی موضوعات درسی، برای بعضی درسها از توانمندی دو استاد استفاده کردهایم.

مسؤول آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی قم اضافه کرد: همه اساتید ملزم به تهیه جزوه درسی شدند که در مجموع بسته فرهنگی مناسبی در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در پایان این دوره نمایشگاهی از محصولات و تولیدات شرکت کنندگان در طرح تربیت خطیب برگزار شده است. /924/د102/ع

ارسال نظرات