۱۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۸۵۴۶۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

نامگذاری روز قدس نشان از دوراندیشی امام راحل درباره مسأله فلسطین بود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: روز قدس نشان از دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی(ره) دارد که بیانگر اعتقاد و پای‌بندی به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان عرصه جهانی است.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، روز جهانی قدس را مظهر وحدت مسلمانان و نابودی رژیم صهیونیستی دانست و گفت: روز قدس همایش بزرگی است که به ملت مظلوم فلسطین امید می دهد تا مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی را ادامه دهند.

وی با بیان این که روز جهانی قدس فریادی است که هر سال رساتر می شود، افزود: مسلمانان و غیرمسلمانان باید با شرکت در راهپیمایی قدس فریاد آزادی قدس را سر دهند.

حجت الاسلام یاری ادامه داد: دشمن از اهمیت اعلام روز جهانی قدس آگاه نبود؛ اما با گذشت زمان، افزایش فریادها و گسترش دامنه تظاهرات در سراسر جهان دشمن صهیونیستی احساس کرد روز قدس هشداری برای آزادی مسجد الاقصی و قدس است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با اعلام روز جهانی قدس پیروزی مسلمانان را در آزادسازی قدس شریف مژده داد که این هدف دیر یا زود محقق خواهد شد و نصرت خدا حتمی می شود.

وی با بیان این که امام راحل با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس وظیفه مسلمانان را در قبال نخستین قبله خود متذکر شد، تصریح کرد: باید با هدف زنده کردن یاد و خاطره امام راحل، اعلام وفاداری به ندای حضرت آیت الله خامنه ای و حمایت از روز قدس در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنیم.

حجت الاسلام یاری روز قدس را میراث گرانبهای امام راحل دانست و بیان داشت: روز قدس نشان از دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی(ره) دارد که بیانگر اعتقاد و پای‌بندی به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان و یکه‌تازان عرصه جهانی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه با تأکید براین که امت اسلامی نباید همانند غربی ها در برابر ظلمی که بر مسلمانان فلسطین می‌رود بی‌تفاوت و ساکت باشند، بیان داشت: حفظ وحدت ملت‌های اسلامی سبب آزادسازی فلسطین و عدم وحدت ملت‌های اسلامی موجب تأخیر در آزادسازی فلسطین خواهد شد./950/ت302/س

ارسال نظرات