۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۸۶۴۲۸
امام جمعه آبادان:

پشت پرده توطئه‌ قرآن سوزی با هوشیاری مسلمانان برملا شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبادان در تجمع اعتراض آمیز مردم این شهرستان نسبت به هتک حرمت قرآن، گفت: توطئه های دشمنان اسلام با هوشیاری مسلمانان برملا شد.
حجت الاسلام محمدي اصفهاني، امام جمعه آبادان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام عبدالله محمدی اصفهانی، امام جمعه آبادان، ظهر امروز در تجمع بزرگ مردم این شهرستان در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم، اظهار داشت: پیام عمیق و روشن‌گر مقام معظم رهبری بیانگر درک عمیق این فاجعه و در عین حال تبلیغ لازم برای این‌که اهداف اتاق فکر و فرمان غرب جهان‌خواه و صهیونیسم به تحقق ننشیند قابل تأمل است.

امام جمعه آبادان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: این عمل یک مبلغ و کشیش نیست؛ بلکه طراحی از پیش برنامه‌ریزی شده در اتاق فکر صهیونیسم با ایجاد امنیت پلیسی دولت غرب و کاخ‌نشینان رسوای آمریکا بوده است؛ این در حالی است که غرب می‌کوشد به جهانیان نشان دهد نقشی در این حرکت نداشته است.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه با بیان این که نخستین کسانی که بنای استعمارگری و تجاوز به سرزمین‌های اسلام و غارت منابع فرهنگی و ملی مسلمانان را پایه‌گذاری کردند، تفکر و نقشه‌شان با بیداری و هوشیاری مسلمانان، امروز برملا شد، تصریح کرد: مردم مقاوم و همیشه در صحنه آبادان اتحاد و بیعت خود را همه‌جانبه با ولایت و رهبری اثبات کرده‌اند که نمونه آن را در اجتماعات روز قدس، نماز عید فطر و دیگر مناسبت‌ها شاهد بوده‌ایم. 

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان ادامه داد: امروز انگلیسی‌ها این کشور صهیونیسم مدرن که جزو نخستین استعمارگران دنیا به شمار می‌روند حرکت شوم خود را در سطح جهان گسترانیده و این عمل ضد اسلامی را پدید آورد؛ این حرکت غیرانسانی برای راه‌اندازی شعله و اختلاف نفاق بین مسلمانان و مسیحیان است و همه مسلمانان باید آگاه باشند کسانی که سیصد سال جنگ صلیبی بین مسلمانان و مسیحیان را به راه انداختند، دوباره به اهداف شوم و بی‌محتوای خود نرسند.

حجت الاسلام محمدی اصفهانی با بیان این که این عمل به حق غیرانسانی و به دور از منطق و اخلاق است و اگر مسؤولان سیاسی آمریکا به وجود آورنده این حرکت نیستند چرا عوامل این کار را شناسایی و به سزای اعمال قبیح‌شان نمی‌رسانند، خاطرنشان کرد: آن‌ها می‌کوشند که از مظلوم تروریست بسازند و تروریست را مظلوم جلوه دهند.

گفتنی است، در ادامه مردم به همراه روحانیون از حوزه علمیه امام صادق(ع) تا کلیسای آبادان به منظور نمایش وحدت میان ادیان با سر دادن شعارهایی از جمله «مرگ بر مثلث سه ابلیس آمریکا، اسرائیل و انگلیس» و «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن» راهپیمایی کردند./945/پ202/س
ارسال نظرات