۲۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۸۶۵۳۴
امام جمعه بابل:

رفتار گستاخانه دشمنی با قرآن در کنار کاخ سفید مدعی حقوق بشر صورت گرفت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان بابل گفت: روز به روز به نابودی عاملان و حامیان هتک حرمت مقدسات اسلامی نزدیک‌تر می‌شویم.
امام جمعه بابل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل، امروز در تجمع بزرگ محکومیت هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم که در با حضور گسترده اقشار مختلف مردم این شهر در امامزاده قاسم برگزار شد، گفت: صهیونیست ها بدترین و خبیث‌ترین کار را در کنار کاخ سفید انجام دادند و با بی‌شرمی و عاجزانه برگ‌های قرآن را پاره کرده و در مقابل جهان اسلام گستاخانه قرآن را به آتش کشیدند.

وی افزود: برخلاف اظهارات دشمن که مدعی شده است این کار از جانب تعدادی دیوانه انجام شده و کار مقطعی بود اما این حرکت یک حرکت مقطعی نبوده و از جانب چند دیوانه بی‌حرمتی نشد و این یک روند رو به گسترشی بود که از یک نقطه شروع و امروز به اینجا رسید.

امام جمعه بابل ادامه داد: یکی از کشیش های مسیحی گفته بود این توهین به قرآن نبود بلکه توهین به تمام ادیان آسمانی و توهین به حضرت مریم، عیسی و موسی بود و این مصیبتی برای جهان اسلام و امت ابراهیمی است.

وی با بیان این که کسانی که امروز مدعی هستند مقصر نبودند، بلکه خود آنان عامل اصلی این جسارت بزرگ هستند، خاطرنشان کرد: همین افرادی که خود را بی گناه می خوانند از نویسنده کتاب آیات شیطانی حمایت کردند و همین افراد نیز از کسی که گستاخانه با کشیدن کاریکاتور به ساحت پیامبر اسلام جسارت کرد، دفاع کردند و حتی بابت این بی‌شرمی عناصر رسمی اروپا به او جایزه دادند.

حجت الاسلام روحانی با بیان این که این نخستین بار نیست به ارزش ها و مقدسات اسلامی توهین شده است، خاطرنشان کرد: آن جسارت های و بی حرمتی ها سبب فراهم شدن زمینه چنین جسارت بزرگی در آمریکا شده است.

امام جمعه بابل با بیان این که قرآن مقدس‌ترین اصل حیات مسلمانان جهان است و هیچ امری در کنار امور مقدس با عظمت‌تر از قرآن نیست، افزود: زیرا قرآن سرچشمه و منشأ تمام برکات معنوی است و کتابی است که هویت امت اسلام را از ابتدا تا آخرین روزهای حیاتش رقم می‌زند.

وی هتک حرمت به ساحت مقدس کلام الهی را نشان دهنده درمادنگی غربی ها به ویژه آمریکایی ها دانست و تصریح کرد: این افراد با این اقدام وقیحانه خودسری کردند.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به پیام جامع و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به ملت های مسلمان در محکومیت هتک حرمت ساحت مقدس قرآن افزود: صهیونیست ها و آمریکایی ها مطمئن باشند بر اساس پیام ولی امر مسلمین جهان، امت های اسلامی پاسخ دندان شکنی به آنها خواهند داد.

امام جمعه بابل با بیان این که روز به روز به نابودی عاملان و حامیان هتک حرمت به مقدسات اسلامی نزدیک تر می شویم خطاب به غربی ها گفت: مطمئن باشید به‌زودی از همه ناقوس کلیساهای شما صدای الله‌اکبر شنیده می‌شود.

گفتنی است، مردم مؤمن و ولایت مدار بابل با سر دادن شعارهایی نظیر سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن، جانم فدای اسلام، جانم فدای قرآن، ای ملت مسلمان بپا خیز، بهر دفاع قرآن بپا خیز، کشیش آمریکایی مزدور اسرائیل است، برائت از مشرکین اعلام باید گردد، کشیش صهیونیستی اعدام باید گردد، یا حجت‌بن الحسن تسلیت تسلیت و ای رهبر بت شکن تسلیت تسلیت خشم انزجار خود را اعلام کردند./950/پ202/س
ارسال نظرات