۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۰۱:۱۹
کد خبر: ۸۷۴۰۲
استاد حوزه علمیه قم:

سفر رهبر معظم انقلاب به قم پاسخ توطئه‌های دشمنان را خواهد داد

خبرگزاری رسا ـ یک استاد حوزه علمیه قم، با بیان این‌که سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم جواب توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خواهد داد، تاکید کرد: برای تحقق منویات و مطالبات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از حوزه‌های علمیه باید از مرحله شعار بیرون آمد و در عمل کارهای بسیاری را انجام داد.
رهبر معظم انقلاب
حجت‌الاسلام سید صادق علم الهدی از اساتید حوزه علمیه قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، سفر مقام معظم رهبری به استان قم را سفری پر خیر و برکت توصیف کرد و حضور ایشان در شهر مقدس قم را فرصتی بسیار مغتنم برای حوزه‌های علمیه به ویژه حوزه علمیه قم دانست.

وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب عنایت ویژه ای به حوزه های علمیه و حوزه علمیه قم دارند، ابراز داشت: در شرایط کنونی سفر مقام معظم رهبری به استان قم، برکات و دستاوردهای مضاعفی می تواند برای این استان و حوزه های علمیه داشته باشد.

این استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: با توجه به شرایط کشور، تحریم های دشمنان و نیاز جامعه به وحدت و همدلی، امیدواریم سفر رهبر عزیز انقلاب اسلامی به استان قم اثر مضاعفی در این راستا نیز داشته باشد.

وی با بیان این‌که بین رهبری و مراجع اختلافی وجود ندارد تصریح کرد: البته مراجع تقلید و علما نظراتی در خصوص مسائل مربوط به حوزه‌های علمیه دارند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز دیدگاه‌های بسیار خوبی دارند و امیدواریم که در جلسات و دیدارها نتایج بسیار خوبی نیز حاصل شود.

حجت الاسلام علم الهدی، در ادامه در پاسخ به سؤالی در خصوص اقدامات و فعالیت‌های نهادهای حوزوی در پاسخگویی به مطالبات رهبری گفت: برای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باید از مرحله شعار بیرون آمده در عمل کارهای بسیاری را انجام داد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این‌که سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان قم جواب همه توطئه های دشمنان را خواهد داد ابراز داشت: به یقین سفر حضرت آیت الله خامنه‌ای به شهر مقدس قم با استقبال توده مردم، روحانیان و علما روبه‌رو خواهد شد و ما در عمل شاهد موقعیت ارزنده و تأثیرگذار رهبر معظم انقلاب در قم و حوزه های علمیه خواهیم بود.‌/924/پ202/س
ارسال نظرات