۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۸۷۸۵۸
عضو مجلس خبرگان رهبری:

زمینه آشنایی نسل جوان با نحله های فرهنگی دشمن فراهم شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بر مقابله با فرقه های ضاله در جامعه تأکید کرد و گفت: با تدوین سیرمطالعاتی جوانان و نوجوانان برای مقابله با نحله های فرهنگی گام های مؤثری در این خصوص برداشته شود.
آيت الله حيدري
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های خوزستان، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار مدیر کل کتابخانه های عمومی استان، با ابراز خرسندی از حمایت اداره کل کتابخانه های عمومی استان در پیگیری مسائل و مشکلات پیش روی مسائل فرهنگی به ویژه موضوعات مربوط به جوانان و نوجوانان، همکاری همه جانبه خود را جهت ارتقاء فرهنگ مطالعه مفید در منطقه و فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی استان اعلام کرد.

امام جمعه موقت اهواز در بخش دیگری از سخنان خود بر مقابله با فرقه های ضاله در جامعه تأکید کرد و ابراز امید واری کرد با تدوین سیرمطالعاتی جوانان و نوجوانان خوزستان جهت مقابله با نحله های فرهنگی گام های مؤثری در این خصوص برداشته شود.

وی در ادامه افزود: کلیه تألیفات خود را به کتابخانه های عمومی خوزستان اهداء خواهم کرد تا مرجعی برای استفاده دانش آموزان، دانشجویان و پژوهشگران عضو کتابخانه های عمومی باشد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان نیز در این نشست با اشاره به رسالت ها و وظایف کتابخانه های عمومی به عنوان اصلی ترین زیرساخت فرهنگی منطقه گفت: این نهاد عمومی با حضور شخصیت های علمی و استفاده از ظرفیت های موجود برای هر کتابخانه یک برنامه راهبردی تعریف کرده که با راهنمایی روحانیت اجرا خواهدشد.

وی حضور روحانیت را فرصتی مغتنم برای نهاد کتابخانه های عمومی دانست تا به تدوین سیر مطالعاتی جهت مقابله با نحله های فرهنگی از جمله وهابیت در مناطق حاشیه نشین و روستاهای استان بپردازند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان در ادامه اظهار امیدواری کرد این برنامه با همکاری آیت الله حیدری، بازتاب مناسبی را در بین جوانان و نوجوانان خواهد داشت./945/ت302/س
ارسال نظرات