۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۸۷۸۷۵
حجت الاسلام علی نظری منفرد؛

طلاب با شور و شوق فراوان برای استقبال از رهبری لحظه شماری می کنند

خبرگزاری رسا ـ‌ استاد حوزه علمیه گفت: بدون تردید آمدن رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم دارای برکات فراوانی است.
شجره نامه مقام معظم رهبري


حجت الاسلام علی نظری منفرد، استاد سطح حوزه علمیه قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: طلاب و روحانیان با شوق برای آمدن ایشان لحظه شماری می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان قم افزود: بدون تردید آمدن ایشان به قم دارای برکات فراوانی است، رهنمود های ایشان رهنمودهای حساب شده و دقیقی است که اگر آن ها را مد نظر قرار داده و به آن توجه کنند می تواند بسیار کارساز باشد.

حجت الاسلام نظری منفرد با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه های علمیه اظهار داشت: ایشان هم راجع به کتاب های درسی که نیاز به بازبینی دارد و نظم حوزه نظراتی داشتند که بخشی از آن اجرایی شده است.

این استاد سطح عالی حوزه آمادگی طلاب و روحانیان را برای استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامی بی نظیر خواند و گفت: آن طور که ما می بینیم طلاب و روحانیان با شوق برای آمدن ایشان لحظه شماری می کنند.

وی تأکید کرد: این حرف که بین مراجع تقلید و نظام مقدس جمهوری اسلامی اختلاف وجود دارد حرف درستی نیست؛ به این دلیل که رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول سال دائما با مراجع ارتباط دارند و در سفر های غیر رسمی که به قم دارند با مراجع دیدار و گفت‌و‌گو می کنند.

حجت الاسلام نظری منفرد در پایان گفت: این ها سخنانی است که دشمنان القا می کنند و برای رسیدن به منافع خودشان است، طلاب، فضلا و روحانیان حوزه های علمیه با استقبال شایانی که از ایشان می کند به همه این حرف ها پایان خواهد داد./919/پ202/ع

ارسال نظرات