۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۸۷۹۳۹
رییس مجمع روحانیان مجلس:

دیدار مراجع و رهبر انقلاب دارای برکات معنوی برای حوزه و نظام است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام رهبر گفت: دیدار مراجع تقلید با رهبر انقلاب در سفر ایشان به شهر مقدس قم و بیان نقطه نظرات مراجع و رهبری با یکدیگر دارای برکات معنوی برای حوزه و نظام است.
حجت ‌الاسلام محمد تقي رهبر نماينده مجلس هشتم
حجت الاسلام محمد تقی رهبر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اینکه حضور رهبر انقلاب در قم آخرین امید دشمنان برای دروغ سازی علیه حوزه و نظام را ناامید می کند اظهار داشت: سفر رهبر انقلاب به شهر مقدش قم آخرین پرده از نمایش شکوهمند پیروزی بصیرت امت اسلامی در برابر فتنه سازی دشمن است.

وی افزود: حوزه علمیه قم محل خیزش انقلابی اسلام در ایران بوده و بزرگترین پایگاه دفاع از انقلاب ولایی اسلامی ایران بشمار می رود از این رو حضور ایشان در شهر مقدس قم و جمع علما و مراجع معظم تقلید به منزله حضور در خانه خود و دیدار با اعضای خانواده شان است.

رییس مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: به عقیده ما دیدار مراجع تقلید با رهبر انقلاب در سفر ایشان به شهر مقدس قم و بیان نقطه نظرات مراجع و رهبری با یکدیگر دارای برکات معنوی برای حوزه و نظام است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین از دیگر برکات این سفر برای حوزه، بهره مندی حوزویان از ارشادات رهبر فرزانه انقلاب در ابعاد مختلف تحقیقی، علمی و ارائه کارهای انجام شده و یا در حال انجام حوزه در مسائل مختلف فرهنگی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس هشتم ابراز داشت: تحولات رخ داده در حوزه بخصوص در بخش نهضت مقابله با جنگ نرم دشمن و یا تولید علم موضوعاتی هستند که طرح و ارائه آن مرهون توجه دادن ها و توصیه های رهبر معظم انقلاب به طلاب و حوزویان است.

وی تاکید کرد: ما در بخش فرهنگ جامعه با چالش های زیادی مواجه هستیم و راه برون رفت از آنها همیاری حوزه علمیه به این بخش است به همین خاطر ما امروز نیازمند کمک به حوزه برای نتیجه بخشی تلاشهای فرهنگی هستیم.

حجت الاسلام رهبر یادآور شد: کمک های دولت به حوزه ها و توصیه ها و ارشادات رهبری فضایی را برای حوزه ایجاد کرده تا بتواند بار دیگر در خط مقدم دفاع فرهنگی نظام به وظیفه خود عمل کند و آفت های فرهنگی را شناسایی و دفع کند و با تولید علم زمینه های توسعه همه جانبه جامعه را هموار کند.  /955/ت301/ج
ارسال نظرات