۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۸۸۱۵۲
عضو مجلس خبرگان رهبری:

کارگزاران نظام برنامه های خود را همگام با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تنظیم کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری همراهی با ولایت را رمز بقا و ماندگاری نظام اسلامی دانست و گفت: بر همگان فرض است که برنامه های خود را همراه با رهنمودهای‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی تنظیم کنند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، امروز در چهارمین همایش فرمانداران مازندران در بندر شهید هاشمی نژاد بهشهر اظهار داشت: مدیران در جامعه اسلامی ایران از انصار امه و اهل بیت (ع) هستند و باید با عملکردهای خود، ایران اسلامی را به جهان بشناسانند.

وی افزود: احمدی نژاد در سفر اخیر خود به لبنان و همچنین در سفرهای گذشته خود به نیویورک و کشورهای دیگر، عزت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت و مدیران باید از این روحیه استکبار ستیزی الگو برداری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این‌که قیام و قعود مدیران این نظام عبادت است خاطر نشان کرد: مدیران با مسلح شدن به عنصر و شاخه اهل بیت (ع) و الگو پذیری از این عزیزان می توانند خدمات رسانی شایانی داشته باشند.

امام جمعه بهشهر بیان داشت: شور و مشورت از جمله اموری است که باید در دستور کار فرمانداران به‌عنوان والیان مردم در شهرستان ها قرار گیرد و به‌ صورت کاربردی در جامعه عملیاتی شود.

حجت الاسلام و المسلمین جباری یادآور شد: خدمات رسانی خوب و به موقع به این مردم که همواره در صحنه های مختلف اجتماعی با ما همراه بوده اند از جمله وظایف مدیران است که نباید نادیده گرفته شود.

وی با بیان این‌که هر مسؤولیتی در جامعه اسلامی، امانتی از سوی خداوند است که باید در نهایت دقت و صحت از آن استفاده کرد، افزود:‌ زمان مدیریت و فرمانداری، فرصت مغتنم الهی است که باید از آن به نحو احسن در راستای خدمات رسانی به جامعه و آیندگان استفاده شود.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: خوشبختانه خدامحوری در امور در جامعه ما نمودار است و این امر باید تقویت شود تا خدای ناکرده نا اهلان و دشمنان از روش های مختلف با دسیسه وارد نشوند.

وی با بیان این‌که عدالت نظام اسلامی، امام راحل و رهبری معظم انقلاب، موجب سربلندی ایران اسلامی در جهان شده است، افزود: همه ما باید با الگوپذیری از ائمه اطهار (ع)، امام راحل و تبعیت از رهبری، همواره تابع ولایت و در خط ولایت باشیم تا نظام و جامعه از گزند حوادث در امان بماند./950/الف

ارسال نظرات