۲۸ مهر ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۸۸۲۷۶
اختصاصی رسا؛

دیدار فردا با رهبر معظم انقلاب برای همه طلاب و روحانیان آزاد است

خبرگزاری رسا ـ بر اساس اعلام ستاد حوزوی استقبال از مقام معظم رهبری، همه طلاب و روحانیان می توانند در دیدار فردا با رهبر معظم انقلاب شرکت کنند.
رهبر معظم انقلاب در جمع پرشور مردم قم
یکی از اعضای ستاد حوزوی استقبال از مقام معظم رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از امکان حضور بدون محدودیت طلاب و روحانیان در دیدار روز پنج شنبه با مقام معظم رهبری خبر داد.

وی تصریح کرد: هیچ گونه محدودیتی برای حضور طلاب و روحانیان در دیدار روز پنج شنبه با رهبر معظم انقلاب (29 مهرماه) وجود ندارد و همه طلاب و روحانیان می توانند در این مراسم معنوی حضور یابند و افزون بر نشان دادن وفاداری خود به ولی فقیه از بیانات ایشان استفاده کنند.

این مسؤول عضو ستاد حوزوی استقبال از مقام معظم رهبری ادامه داد: برای حضور طلاب و روحانیان در شبستان های منتهی و متصل به شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت(ع) و مسجد اعظم نیازی به کارت ملاقات نیست و همه طلاب می توانند حضور پیدا کنند.

وی بیان داشت: برای افرادی که در این مکان ها حضور پیدا کنند، به صورت صوتی و تصویری سخنرانی مقام معظم رهبری پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: برای حضور طلاب و روحانیان در شبستان امام خمینی(ره) نیز اولویت با افرادی است که کارت دریافت کرده اند و طلاب غیر معمم نیز در صورت داشتن کارت ملاقات می توانند در این مکان حضور پیدا کنند.

این مسؤول عضو ستاد حوزوی استقبال از مقام معظم رهبری تصریح کرد: دیدار مقام معظم رهبری با طلاب و روحانیان روز پنج شنبه ساعت 8 صبح در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

وی افزود: طلاب و روحانیان بهتر است چند ساعت زودتر در محل شبستان امام خمینی حاضر شوند تا نظم بهتری برای برگزاری این مراسم حاکم باشد. /924/ت302/ج
ارسال نظرات