۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۸۹۱۳۲

قدردانی تولیت مسجد مقدس جمکران از رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ تولیت مسجد مقدس جمکران در پیامی از مقام معظم رهبری به سبب رهنمودهای ارزشمند ایشان در سفر اخیر به قم، قدردانی کرد.
قدردانی تولیت مسجد مقدس جمکران از رهبر معظم انقلاب
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم وافی، تولیت مسجد مقدس جمکران، در پیامی از مقام معظم رهبری به سبب رهنمودهای ارزشمند و نظر لطف ایشان نسبت به خادمین مسجد مقدس جمکران قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

قال الله تعالی: "وَ لَقدکَتبنا فِی الزَّبور مِن بَعد الذّکر اَنّ الارضَ یَرِثُها عبادِی الصّالِحون"

محضر مبارک پیشوای عظیم الشأن جهان اسلام و رهبر بزرگوار انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دام ظله العالی)

با اهداء بهترین سلام و خالص ترین تحیت

بدون تردید، سفر ده روزه جنابعالی به حرم اهل بیت (ع) و بارگاه حضرت فاطمه معصومه (س) با آثار معنوی و برکات فراوانی همراه بود که نه بیان آنها در قالب گفتار و نوشتار میسّر است و نه در توان افکار عادی است که این پدیده کم نظیر و این شور و نشاط غیرقابل توصیف را تجزیه و تحلیل نماید.

استقبال با شکوه و بی سابقه مردم ولایتمدار و متعهد استان قم، زن و مرد، پیر و جوان، کودک و نوجوان از رهبر و مقتدای محبوبشان صحنه ای از عشق و علاقه به نظام اسلامی و ولایت فقیه را در معرض دید همگان قرار داد و اعجاب رسانه های جهان و افکار عمومی را به خود متوجه ساخت.

تجلیل مراجع بزرگوار تقلید، علماء اعلام، اساتید و نخبگان و طلاب علوم دینی از حضرتعالی را باید نمادی از پیوند ناگسستنی دین با سیاست و امیدی برای آینده درخشان انقلاب و نظام اسلامی در مقابله با توطئه دشمنان و فتنه بدخواهان بشمار آورد.

اینجانب وظیفه خود می دانم از طرف عموم کارکنان مسجد مقدّس جمکران و خدمتگزاران به ساحت مقدس امام زمان (عج) مراتب سپاس و تقدیر خود را تقدیم حضورتان داشته، از پروردگار مهربان دوام عمر، سلامتی کامل و نفوذ کلمه آن رهبر فرزانه و آگاه را مسالت نمایم.

اطمینان داشته باشید توصیه ها و رهنمودهای آموزنده و ارزنده جنابعالی در دیدار به یاد ماندنی خادمان امام زمان (ارواحنافداه) با رهبر عزیزشان مبنی بر تقویت روحیه خشوع و عبودیت، تضرع و معنویت، اصلاح خود و دیگران، دوری از گناه و رهایی از وسوسه های شیطان در این مکان مبارک را همواره نصب العین خویش قرار داده و به آن عمل خواهند کرد.
امید است توفیق داشته باشیم در حد توان، از شأن رفیع این پایگاه عظیم تشیّع پاسداری نموده، با گسترش فرهنگ اصیل مهدویت، نشر معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مقابله با خرافات و بدعت ها، زمینه را برای ظهور منجی عالم بشریت و گسترش دهنده قسط و عدالت حضرت حجت بن الحسن (ارواحنافداه) فراهم آوریم. انشاء الله /901/د102/س

ارسال نظرات