۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۸۹۴۶۰
امام جمعه بجنورد:

13 آبان تداوم راه امام، شهدا و نفرت از استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بجنورد راهپیمایی مردم در یوم الله 13 آبان را تداوم راه امام و شهدا و نفرت از استکبار جهانی دانست و افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 13 آبان، نماد قدرت و اقتدار مردم ایران است.
 آيت الله مهمان نواز، امام جمعه بجنورد
حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله مهمان نواز، امام جمعه بجنورد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد با گرامیداشت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان، اظهارداشت: در این روز تاریخی سه رویداد عظیم رخ داده که شامل تبعید بنیانگذارجمهوری اسلامی به عراق و سپس ترکیه، تسخیرلانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام(ره) و روز دانش‌آموز است.

امام جمعه بجنورد، با اشاره به این که ملت ایران هر ساله در روز سیزدهم آبان ماه خشم و انزجار خود را از زورگویان جهان اعلام می‌کند، افزود: این روز بزرگ، روز ایستادگی ایران در مقابل کسانی بود که می‌خواستند عزت ایران را مورد حمله خود قرار دهند.

وی 13 آبان را یوم‌الله و روز افتخار بزرگ ملت ایران در مبارزه با استکبار دانست و خاطرنشان کرد: 13 آبان باید برای همیشه تاریخ زنده بماند تا آیندگان بدانند باوجود همه توطئه‌ها و دشمنی‌ها، می‌توان با اتکاء‌ به قدرت لایزال الهی و تمسک به آموزه‌های دینی و پیروی از ولایت فقیه بر دنیای کفر و شرک فائق آمد و پرچم استقلال، شرف، عزت و آزادگی را برافراشت.

حجت الاسلام و المسلمین مهمان نواز، اضافه کرد: دسیسه‌های استکبار علیه مسلمانان هر روز بیشتر می شود و باید با اعلام انزجار عمومی در 13 آبان بستر بیداری بیش از پیش جهان اسلام را فراهم آورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، راهپیمایی مردم در یوم الله 13 آبان را تداوم راه امام و شهدا و نفرت از استکبار جهانی دانست و افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 13 آبان، نماد قدرت و اقتدار مردم ایران است./966/ت302/الف
ارسال نظرات