۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۸۹۹۸۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

اعزام روحانی به مناطق مختلف استان گلستان باید افزایش یابد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به فعالیت حدود 180 روحانی طرح هجرت و مستقر در مناطق مختلف استان، گفت: با توجه به شرایط خاص استان این تعداد مبلغ پاسخگوی نیاز نیست.
اعزام روحاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، عصر امروز در نشست رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان در گرگان، با بیان این که این استان با بیش از یک میلیون و 700 نفر جمعیت، دارای دو هزار و 100 مسجد است، اظهار امیدواری کرد: در مناطقی که با کمبود مسجد روبرو هستیم، با کمک سازمان تبلیغات و خیرین مسجد ساز این خلأ و کمبود مرتفع شود.

وی با اشاره به فعالیت حدود 180 روحانی طرح هجرت و مستقر در مناطق مختلف استان، افزود: با توجه به شرایط خاص گلستان این تعداد مبلغ پاسخگوی نیاز استان نیست و به طور یقین باید افزایش یابد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان حضور روحانی در منطق روستایی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ در طول سال های اخیر به مناطق مختلف استان موجب تعمیق باورهای دینی شده است.

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که امروز تلاش دشمن از شهر به مناطق روستایی متمرکز شده است، تصریح کرد: حضور روحانی در این مناطق موجب خنثی شدن فعالیت های دشمنان خواهد شد.

وی همچنین از  شناسایی و ساماندهی خواهران مبلغ در استان خبر داد و خواستار سرمایه گذاری بیشتر در این خصوص شد.

مدیر کل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی، نیز در این جلسه گفت: هدف از تشکیل چنین جلساتی مباحثه در رابطه با نقاط ضعف و قدرت شیوه نامه ها است تا با کمک کارشناسان استانی شیوه نامه ها اصلاح شود.

حجت الاسلام حسن رقیمی، مدیر کل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی، با بیان این که شیوه نامه هایی که برای کارشناسان تدوین می شود، برگرفته از نظرات کارشناسان است، اضافه کرد: هدف اصلی تنظیم شیوه نامه ها بر اساس اولویت بندی آسیب های اجتماعی و اولویت هایی است که باید شکل بگیرد.

مدیر کل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی، با بیان این که خوشبختانه فعالیت های دینی و فرهنگی این سازمان در طول سال های گذشته از توسعه و کیفیت مناسبی برخوردار بوده است، ادامه داد: امروز سازمان تبلیغات به عنوان یک سازمان تأثیر گذار در جمهوری اسلامی مطرح شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فعالیت های سازمان، قرارگاهی، تعاملی و مشارکتی بوده و در جهت ظرفیت سازی و ظرفیت یابی گام بر می دارد./950/پ202/الف
ارسال نظرات