۲۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۹۳۴۳۸
مسؤول شورای هماهنگی گیلان:

دهه فجر فرصتی برای ترویج گفتمان انقلابی با رویکرد بصیرت‌افزایی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، دهه فجر را فرصتی برای ترویج گفتمان انقلابی با رویکرد بصیرت‌افزایی نسبت به موفقیت و جایگاه انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که مهم‌ترین عامل پویایی و تداوم انقلاب است، ضرورت دارد.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام مجتبی اشجری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که به منظور بررسی راهکارهای اجرای بهتر ویژه برنامه های بزرگداشت دهه ی فجر در استانداری گیلان برگزار شد، گفت: ویژه برنامه های بزرگداشت دهه فجر امسال با ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و بارویکرد آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نسبت به انقلاب برگزارمی شود.

حجت الاسلام اشجری ادامه داد: تقویت روحیه امید ارتقای اعتماد عمومی و خود باوری ملی و نشان دادن جایگاه بی نظیر ولایت فقیه در نجات کشور از بحران ها از اهداف دیگر اجرای ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، دهه فجر را فرصتی برای ترویج گفتمان انقلابی با رویکرد بصیرت‌افزایی نسبت به موفقیت و جایگاه انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که مهم‌ترین عامل پویایی و تداوم انقلاب است، ضرورت دارد.

حجت الاسلام اشجری، دهه فجر را فرصتی برای احیای ارزش‌های دوران انقلاب معرفی کرد و افزود: قدردانی از وضعیت فعلی و امیدواری برای آینده نظام از رویکردهای این ایام است.

وی ادامه داد: همچنین برای ترویج روحیه ایثار و شهادت علاوه بربرگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی، یادواره شهدای اهل تسنن پیروزی انقلاب نیز در گیلان برگزار خواهد شد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، استفاده از فضای معنوی مساجد و تکایا، راه اندازی کمیته خدمات عمومی و جمع آوری تصاویر و اسناد انقلاب اسلامی را از برنامه های دیگر این شورا عنوان کرد.

استاندار گیلان نیز در این جلسه گفت: مردم شریف و بزرگوار ایران هرساله به منظور شکر گذاری پیروزی انقلاب اسلامی در ایام الله دهه ی فجر، وحدت ملی و همراهی و همدلی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تبعیت خود از ولایت فقیه را با حضور در ویژه برنامه های مختلف بزرگداشت دهه فجر به نمایش می گذارند.

روح الله قهرمانی، استاندار گیلان، با اشاره به تفرقه افکنی و توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: حضور قشرهای مختلف و نمایش این وحدت همدلی همچنین سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.

وی همچنین برگزاری یادواره های شهدا برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهداء و ایثارگران بسیار ضروری عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در استان گیلان از لحاظ برگزاری یادواره های شهدا در وضعیت خوبی قرار داریم به نحوی که همه در استان در برگزاری این یاد واره ها از یکدیگر سبقت می گیرند.

قهرمانی، حضور گسترده و با شکوه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن را مهم توصیف کرد و گفت: هرساله مردم ایران در این روز حضوری حماسی می یابند از این رو باید اقدامات و تدابیر مناسب را بکار گرفت تا امسال راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب با شکوه تر از سال های قبل برگزار شود./950/پ202/الف
ارسال نظرات