۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۹۴۳۶۹
امام جمعه بابل:

حماسه نهم دی روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت فقیه بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل حماسه نهم دی را روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت فقیه دانست و گفت: حماسه نهم دی جایگاه رهبر دینی و ولایت فقیه را در جامعه ما برای غرب روشن کرد.
امام جمعه بابل
حجت‌الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حماسه نهم دی را روز شکست و یأس دشمنان نظام اسلامی دانست و گفت: فتنه گران داخلی و خارجی همه توان خود در حوادث سال گذشته برای براندازی نظام اسلامی به کار گرفتند.

وی با اشاره به این که ملت ما نباید خاطرات نهم دی را فراموش کند، افزود: حماسه نهم دی ماه از روزهای خداست چراکه در این روز عناصر خبیث و جنایتکار در روز عاشورا با آن شرایط و وضعیت در قالب هلهله‌ها و جسارت‌ها حرمت شکنی عزای سید الشهدا (ع) را به وجود آوردند.

مسؤول حوزه علمیه خاتم الانبیاء بابل، حماسه نهم دی سال گذشته را نقطه عطفی برای پشتیبانی از ولایت فقیه و جاودانه کردن ولایت‌مداری مردم ایران دانست و تصریح کرد: نهم دی ماه سال 88 یکی از بزرگ‌ترین روزهای حضور مردم در عرصه حمایت از انقلاب اسلامی و سند ماندگاری برای نسل‌‌های آینده برای تبیین ابعاد گوناگون آن است.
 
امام جمعه بابل با اشاره به نقش حماسه نهم دی در نمایش جایگاه ولایت فقیه در ایران، اعلام کرد: حماسه نهم دی جایگاه رهبر دینی و ولایت فقیه را در جامعه ما برای غرب روشن کرد.

وی خاطرنشان کرد: فتنه گران در حوادث سال گذشته با هجمه های تبلیغاتی گسترده تلاش کردند تا در مقابل دین و باورهای مذهبی و در مقابل نظام و ارزش‌های اسلامی بایستند.

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: اما ملت ولایت مدار ایران اسلامی در نهم دی با آن خلق آن حماسه عظیم ضربه سنگینی به پیکره دشمنان نظام اسلامی وارد کردند.

امام جمعه بابل افزود: در این روز مشت قدرتمند ملت ایران اسلامی بر دهان فتنه گران داخلی و خارجی فرود آمد و مایه یأس دشمنان شد که این ضربه برخاسته از بصیرت مردم بود.

وی حماسه نهم دی سال گذشته را نقطه عطفی برای پشتیبانی از ولایت فقیه و جاودانه کردن ولایت‌مداری مردم ایران دانست و تصریح کرد: نهم دی ماه سال 88 یکی از بزرگ‌ترین روزهای حضور مردم در عرصه حمایت از انقلاب اسلامی و سند ماندگاری برای نسل‌‌های آینده برای تبیین ابعاد گوناگون آن است.

حجت الاسلام روحانی با بیان این که ملت ایران در حماسه نهم دی مایه عظمت اسلام و ولایت را فراهم کردند و موجب خواری دشمنان شدند، ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند از این بعد هم اگر بخواهند در مقابل نظام اسلامی و تدابیر رهبر معظم انقلاب که قائمه و محور این نظام است بایستند در مقابل آنها خواهیم ایستاد./950/ت302/الف
ارسال نظرات