۱۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۹۴۵۲۲
آیت الله طبرسی:

حماسه نهم دی تیر خلاصی بر پیکره فتنه در کشور بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حماسه نهم دی تیر خلاصی بر پیکره فتنه در کشور بود، گفت: ملت ایران با خلق آن حماسه عظیم، دیگر اجازه کوچک ترین تحرک را به فتنه گران ندادند.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان، با گرامیداشت حماسه نهم دی سال گذشته، گفت: آن حماسه عظیم و تاریخی عزت و عظمت ملت ولایت مدار ایران اسلامی را دنیا تقویت کرد.

وی با بیان این که ملت ایران با خلق حماسه نهم دی پاسخ دندان شکنی به توطئه های چندین ساله دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی دادند، افزود: آن حضور مقتدرانه همه نقشه ها و معادلات فتنه گران در چند سال اخیر را بر هم زد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که ملت ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی در نهم دی سال گذشته رشته‌ای که فتنه‌گران در طی سال‌های گذشته تنیده بودند را پنبه کردند، خاطرنشان کرد: این ملت هوشیار و آگاه بیش از سی سال است که در برابر فتنه های مختلف از نظام اسلامی حفاظت کرده است.

آیت الله طبرسی با بیان این که توطئه گران داخلی و خارجی برای به راه انداختن فتنه 88 چندین سال برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده بودند، گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی با تبعیت از مقام معظم رهبری همه توطئه های آنها را خنثی کردند.

وی حماسه نهم دی را برگ زرین دیگری در تاریخ پرشکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: آن حماسه تاریخی موجب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و رسوایی فتنه گران شد.

خطیب جمعه ساری، حماسه تاریخی 9 دی سال گذشته را نمایش اقتدار ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی دانست و خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی ثابت کرد ملت ولایت مدار ایران اسلامی با الگوبرداری از قیام عاشورا، هرگز در مقابل ظلم، فتنه و خدشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی سکوت نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که ملت ایران با حضور باشکوه خود بار دیگر وفاداری خود به انقلاب، امام راحل، مقام معظم رهبری و ارزش های اسلامی را ثابت کردند، تصریح کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در طول سی سال گذشته همواره پشتیبان واقعی نظام اسلامی بوده و هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حماسه نهم دی تیر خلاصی بر پیکره فتنه در کشور عنوان کرد و گفت: ملت ایران با خلق آن حماسه عظیم خود دیگر اجازه کوچکترین تحرک را نیز به فتنه گران ندادند.

وی حماسه نهم دی را درس بزرگی برای فتنه گران دانست و گفت: دشمنان نظام اسلامی بدانند که عواقب توهین به مقدسات ملت ایران اسلامی بیش از این خواهد بود.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود بر تقویت بنیه نظامی و انتظامی در کشور تأکید کرد و گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی سرمایه گذاری های کلانی برای ضربه زدن به کیان این نظام انجام می دهند که خوشبختانه امنیت در ایران اسلامی زبانزد کشورهای دیگر است.

آیت الله طبرسی همچنین به میلاد حضرت مسیح اشاره کرد و افزود: پس از گذشت هزاران سال از تولد مسیح اما تاریخ میلاد این پیامبر در دنیا مورد توجه است که این نشان دهنده قدرت نبوت و مذهب در دنیای بشر است و علیرغم همه پیشرفت ها در دنیای غرب آنها نمی توانند از مذهب روی برگردانند./950/پ201/الف
ارسال نظرات