۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۹۵۴۰۰

لوح فشرده آثار مکتوب استاد انصاریان در قم تولید شد

خبرگزاری رسا ـ لوح فشرده مجموعه آثار مکتوب حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان به همت بخش خدمات فرهنگی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید شد.
مركز تحقيقات كامپيوتري علوم اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید مهدی هاشمی، مدیر بخش خدمات فرهنگی مرکز نور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: لوح فشرده آثار مکتوب استاد انصاریان مشتمل بر 76 عنوان کتاب فارسی و عربی در 108 جلد می باشد که به منظور تسهیل در امر پژوهش و تحقیق علاقمندان حوزه و دانشگاه تدوین و تولید شده است.

وی ادامه داد: این لوح فشرده در موضوعات مختلفی همچون ترجمه و تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه،صحیفه سجادیه، مصباح الشریعه امام صادق(ع) و موضوعات مختلف اعتقادی، عرفانی، تربیتی،‌اخلاقی با محوریت آثار و تالیفات استاد انصاریان تهیه شده است.

هاشمی اظهار داشت: متن سخنرانی ها و مصاحبه ها، مجموعه غزلیات و اشعار، شرح دعای کمیل، سیری در معارف اسلامی، عرفان و حکمت، نگرشی نو در اخلاق نظری، مناجات نامه، تربیت اجتماعی، اخلاق و معارف اسلامی، شرح و تفسیر، ترجمه کامل قرآن کریم به قلم استاد بخشی از کتب موجود در این لوح فشرده است.

وی خاطر نشان کرد:‌ همچنین صحیفه سجادیه، دعای کمیل، مفاتیج الجنان، مجموعه ای از نکته ها و داستان های کتب استاد، شخصیت شناسی سید الشهدا(ع)، پاسخ به شبهات دینی بخش دیگری از عناوین موجود در لوح فشرده مجموعه آثار مکتوب استاد انصاریان است.

مدیر بخش خدمات فرهنگی مرکز نور، در پایان گفت: بیش از یکصد تصویر از حجت الاسلام انصاریان و 60 ساعت صوت وی در خصوص ماه محرم، رمضان و شخصیت حضرت زهرا(س) موضوعات دیگر این لوح فشرده را تشکیل می دهد./919/پ203/ع

ارسال نظرات