۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۹۶۳۷۶
استاندار هرمزگان:

فتنه گران با بی بصیرتی شیرینی حماسه مردم در انتخابات را به کام ملت تلخ کردند

خبرگزاری رسا ـ استاندار هرمزگان با اشاره به فتنه سال 88، بصیرت را لازمه عبور از فتنه ها دانست و تاکید کرد: حماسه ملت در انتخابات افق های روشنی را در عرصه بین الملل پیش روی ملت ایران قرار داد، اما فتنه گران با حمایت استکبار جهانی و آمریکا این شیرینی را به تلخی بدل کردند.
حسين هاشمي استاندار هرمزگان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین هاشمی تختی استاندار هرمزگان، روز یک شنبه در گردهمایی طلاب و روحانیان این استان در شهر مقدس قم، با اشاره به فتنه سال گذشته در کشور، حضور حداکثری مردم در انتخابات دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را فرصتی طلایی برای جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد.

وی حضور حماسی مردم در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را نوید بخش افق های روشن پیش روی ملت ایران در عرصه های مختلف دانست و تصریح کرد: فتنه گران با حمایت استکبار جهانی و دشمنان اجازه ندادند که طعم این پیروزی و حماسه نصیب ملت ایران شود و ایران اسلامی از دستاوردهای آن در عرصه بین الملل استفاده کند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: افرادی که فاقد بصیرت لازم بودند، بعد از انتخابات به کف خیابان آمدند و کارشان به جایی رسید که دشمنان برای آنها سوت و کف می زدند.

هاشمی از بصیرت به عنوان شاخص مهم و لازم عبور از فتنه ها یاد و تصریح کرد: اگر به تاریخ اسلام توجه کنیم درمی یابیم که افراد بی بصیرت همواره گرفتار فتنه ها شده اند و نتوانسته اند در مسیر حق و حقیقت استقامت کنند.

استاندار هرمزگان در ادامه رویکرد فرهنگی دولت را تحسین کرد وگفت: توجه دولت های نهم و دهم به امور فرهنگی بسیار زیاد بوده و این روند در دولت دهم شکل و شتاب بیشتری به خود گرفته و سفرهای دور سوم هیات دولت نیز با این رویکرد دنبال می شود.

هاشمی در ادامه سخنان خود با اشاره به توانمندی های طلاب استان هرمزگان تاکید کرد: ما قصد داریم با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت به خوبی بهره بگیریم و با همکاری مسؤولان و شخصیت های حوزوی در صدد هستیم تا یک مجتمع آموزشی برای طلاب هرمزگان در قم ایجاد کنیم. /924/پ202/ص
ارسال نظرات