۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۷:۲۳
کد خبر: ۹۶۹۸۲
نماینده ولی فقیه در مازندران:

تحولات خاورمیانه، پس لرزه‌های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که امروز موج عدالت‌خواهی همه خاورمیانه را فرا گرفته است، تصریح کرد: پس لرزه‌های انقلاب اسلامی در سالروز پیروزی نهضت عظیم اسلامی خاورمیانه را فرا گرفته است که نشان دهنده صلابت و اقتدار این انقلاب است.
آيت الله نورالله طبرسي، نماينده ولي فقيه در مازندران و امام جمعه ساري،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، روز گذشته در جمع کارکنان دادگاه ویژه روحانیت استان در ساری، با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر، انقلاب اسلامی ایران را انقلابی الهی دانست و گفت: این نهضت عظیم اسلامی با رهبری مرجعیت دینی و همراهی ملت ایران به پیروزی رسید.

وی با بیان این که حضور ملت ایران در صحنه‌های مختلف انقلاب تعیین کننده بوده است، افزود: امروز نیز پشتوانه مردمی این انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اوج اقتدار رسانده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، معرفی فقه شیعه در جهان را یکی از افتخارات و خدمات ارزنده انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: این انقلاب الهی در طول بیش از سی سال گذشته خدمات گسترده ای را در حوزه دین و فرهنگ انجام داده است.

آیت الله طبرسی همچنین به تحولات اخیر در برخی کشورهای عربی اشاره کرد و با بیان این که حوادث این کشورها برگرفته از نهضت عظیم اسلامی در ایران است، خاطرنشان کرد: این حرکت ها نشان می دهد که آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به همه دنیا صادر شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران کاخ فراعنه مصر به لرزه در افتاد، تصریح کرد: ملت های آزادی خواه منطقه با تأسی از نهضت انقلاب اسلامی به دنبال بازپس گیری حق خود از حکومت های دیکتاتور و مستبد خود هستند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که امروز موج عدالت خواهی کل خاورمیانه را فرا گرفته است، تصریح کرد: پس لرزه های انقلاب اسلامی در سالروز پیروزی نهضت عظیم اسلامی خاورمیانه را فرا گرفته است که نشان دهنده صلابت و اقتدار این انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی که رهبری امام راحل و همراهی ملت ایران به پیروزی رسید شرق و غرب را متحیر کرده است، ادامه داد: امروز به برکت همین انقلاب عظیم همه دنیا برای گرفتن حق خود بپا خواسته اند.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود به جریان فتنه سال گذشته اشاره کرد و با بیان این که تضعیف جایگاه ولایت فقیه یکی از مهم‌ترین اهداف فتنه‌گران بود، افزود: روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت ملت ایران مانع از رسیدن آنها به اهداف شومشان شد.

وی، تقویت بصیرت در جامعه اسلامی را ضروری دانست و گفت: مقام معظم رهبری در همه سخنرانی های خود بر تقویت بصیرت در جامعه تأکید ویژه داشتند که باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد./950/پ202/س
ارسال نظرات