۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۹۷۰۷۷
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی‌طالب:

قدرت انقلاب اسلامی در پرتو پیروی از ولی امر است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قدرت انقلاب اسلامی را در پرتو پیروی بی‌چون و چرا از ولی امر دانست و گفت: امروز همه وظیفه داریم همراه، همدل و همگام با منویات و آرمان‌های بلند امام که امروز در دستان رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای قرار دارد، حرکت کنیم.
حضور مردم در سي و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي - قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدحسن اکبری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌بن ابی‌طالب‌(ع)، پیش از ظهر امروز در مراسم گلباران بیت حضرت امام خمینی‌(ره) با تشکر از مردم ولایتمدار قم، سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی ایران را گرامیداشت.

وی افزود: ملت ایران انقلابی را به همراهی معمار بزرگ انقلاب مهندسی کردند که نقشه آن را از انقلاب جهانی پیامبر اکرم(ص) گرفته بودند و این انقلاب را تا جایی پیش بردند که با ابوجهل‌ها و ابی‌سفیان‌های زمان به نبرد پرداختند و همه ناکسین، قاسطین و مارقین تاریخ را به خاک مذلت کشاندند.

حجت‌الاسلام اکبری با بیان این‌که ملت ایران انقلاب خود را نشأت گرفته از انقلاب خونین سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا(ع) می‌دانند، گفت: معمار بزرگ انقلاب می‌فرماید «انقلاب اسلامی ما پرتویی از انقلاب خونین حسین بن علی(ع) است».

وی خاطرنشان کرد: ملت سرافراز ایران اسلامی، بنای انقلاب خود را با ستون‌های تزلزل‌ناپذیری همچون «ان الذین قالو ربنا الله ثم استقاموا» بنا کردند آنچنان به میدان آمدند و مشت محکم به دهان همه یاوه‌گویان و یاوه‌سرایان و در رأس آنها استکبار جهانی زدند که اثرات آن امروز هویدا است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) ادامه داد: ملت ایران با استکباری که همه دنیا را یک دهکده بیش نمی‌داند و خود را کدخدای این دهکده می‌دانست، کاری کردند که امروز خارترین حکومت‌ها و انسان‌ها همان استکبار جهانی و عمالان آن هستند.

وی با بیان این‌که ملت ایران توانسته‌اند مشت محکمی به دهان همه جیره‌خواران و رشوه‌خواران سازمان‌های ننگینی همچون موصاد و همچون سیا بزنند، اظهار داشت: امروز ثمره جانفشانی آنان که جانشان را برای بنای محکم این ساختمان ایثار کردند و سفره رنگینی را در این سرزمین پهن کرده‌اند در خاورمیانه می‌بینیم.

حجت‌الاسلام اکبری با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب که فرمودند «خدای متعال مقدّر کرده است حقایق جدیدی در خاورمیانه شکل بگیرد»، قدرت امروز انقلاب اسلامی ایران را در پرتو پیروی بی‌چون و چرا از ولی امر مسلمانان یعنی رهبر معظم انقلاب دانست.

وی تصریح کرد: امروز همه وظیفه داریم همراه، همدل و همگام با منویات و آرمان‌های بلند امام که امروز در دستان رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای قرار دارد که خود در دامن پرمهر معمار بزرگ انقلاب تربیت یافته و بیش از بیست سال این انقلاب را سکانداری می‌کند و پشتیبان انقلاب است، حرکت کنیم. /920/پ202/ع

ارسال نظرات