۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۹۷۵۷۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان:

دهه فجر نقطه تبلور اتحاد و همدلی ملت، دولت و حاکمیت است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: دهه فجر نقطه تبلور و تشعشع نور الهی و اتحاد و همدلی بین مردم، دولت و حاکمیت است.
حجت الاسلام احد آزاديخواه


به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان، حجت الاسلام احد آزادیخواه با بیان این مطلب گفت: دهه فجر در کشور ما یادآور رهایی از ظلم و ستم ستمکاران و پادشاهان ظالم است.

وی افزود: از نظر سیاسیون دنیا علت اساسی پیروزی مردم غیور ایران اسلامی در سال 57 پس از یک عمر خفقان و سکوت و تحمل دخالتهای بیجای ابرقدرتهای دنیا در امور کشور در رهبری توانمند، پشتوانه مردمی و تئوری و ایدئولوژی خلاصه می شود.

حجت الاسلام آزادیخواه اظهار داشت: در حقیقت اگر امام خمینی(ره) در رأس حرکتهای انقلابی مردم نبود هرگز آن اقدامات به پیروزی نمی انجامید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان یادآور شد: تدابیر و مدیریتهای کلان جامع و الهی مبتنی بر آموزه های اسلامی بود که توسط امام امت به عنوان یک رهبر واقعی و در عصر غیبت حضرت حجت(عج) به عنوان ولی فقیه به ثمر نشست و موجب شد اقدامات مردم انقلابی ایران را به ثمر بنشاند و پیروزی را به ایشان ارزانی ببخشد.

حجت الاسلام آزادیخواه خاطرنشان کرد: امروز نیز پس از گذشت 32 سال از انقلاب مردم به شدت و با همه وجود خود را شیفته و وابسته به ولایت فقیه می دانند و در تلاطمات اجتماعی و سیاسی توده مردم به شخص ولی فقیه این رکن رکین انقلاب و در حال حاضر رهبر عظیم الشأن انقلاب می نگرند.

وی یادآور شد: به دنبال حضرت امام خمینی(ره)، مردم غیرتمند ایران اسلامی نیز مردانه وارد شدند و با اهدا و نثار مال و جان خود همه سعی خود را در جهت پیروزی انقلاب اسلامی به کار گرفتند و این مردم با تمام ملتهای دنیا در این مورد تفاوت دارند، یعنی تحمل سختی ها، شجاعت و پایبندی آنها به اصول دین و آزادی و دموکراسی واقعی به طور حتم بالا بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان بیان داشت: امروز نیز پس از گذشت 32 سال نه تنها آن شجاعت و مردانگی کمرنگ نشده بلکه به سایر کشورهای اسلامی و حتی غیراسلامی نیز سرایت کرده و اعتراضات مردم مسلمان مصر، تونس و مسلمانان سایر کشورهای دنیا نمونه ای از این مهم است.

وی ابراز داشت: در کنار حرکت مردمی و رهبری مدبرانه امام امت و پس از آن مقام معظم رهبری از دیگر عوامل پیروزی انقلاب داشتن تئوری و ایدوئولوژی بود و در حقیقت حرکات امام و مردم مبتنی بر آموزه های اصیل الهی و دینی بود یعنی ولایت فقیه به تأسی از قرآن و روایات ایجاد شد.

حجت الاسلام احد آزادیخواه در پایان گفت: دموکراسی و جمهوریت نظام به تأسی از قرآن بود و اساسا حرکتهای انقلابی ما از بطن و متن مردم مکتبی و در مساجد و هیئات مذهبی آغاز شد و مساجد و هیئات مذهبی و مجالس اباعبدالله(ع) بود که تبدیل به موج خروشان اعتراضات مردمی علیه رژیم ستمشاهی شد و در نهایت به پیروزی انقلاب انجامید./919/د102/ع

ارسال نظرات