۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۹۸۰۸۸
آیت الله طبرسی:

دنیا 32 سال مبهوت ولایت‌مداری ملت ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که 32 سال است که دنیا مبهوت ولایت مداری ملت ایران است، بیان داشت: مخالفان این نظام الهی خود بهتر می‌دانند که ملت ایران هیچ گاه دست از پشتیبانی نظام اسلامی و ولایت فقیه بر نخواهند داشت.
آيت الله نور الله طبرسي، نماينده ولي فقيه در مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار مسؤولان بازرگانی استان، با اشاره به حماسه حضور ملت ایران در22 بهمن امسال، گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر با حضور خود در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات خود به ثبت رساندند و به دنیا نشان دادند که عاشق ولایت و میهن اسلامی هستنند.

وی، حماسه 22 بهمن را تجلی اراده ملت ایران در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی دانست و افزود: حضور ملت ایران در سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران همه معادلات استکبار جهانی را برهم زد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی با حضور حماسی خود در یوم الله 22 بهمن نور امید را در دل ملت مسلمان مصر روشن کردند، خاطرنشان کرد: همراهی و حمایت ملت ایران از خیزش مردمی در مصر زمینه پیروزی نهضت مردم این کشور مسلمان را فراهم کرد.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که حضور حماسی ملت ایران در 22 بهمن حاکی از وفاداری این ملت به انقلاب و رهبری انقلاب است، تصریح کرد: این حضور بی نظیر بساط فتنه‌گران داخلی و خارجی را بر هم زد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که صفوف آهنین ملت ایران در راهپیمایی روز گذشته دشمنان داخلی و خارجی را متحیر کرد، بیان داشت: رسانه های مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دیگر راهی جز مخابره اخبار واقعی را نداشتند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که 32 سال است که دنیا مبهوت ولایت‌مداری ملت ایران اسلامی است، بیان داشت: مخالفان این نظام الهی خود بهتر می‌دانند که ملت ایران هیچ گاه دست از پشتیبانی نظام اسلامی و ولایت فقیه بر نخواهند داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به طرح هدفمند‌سازی یارانه‌ها در سطح کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه دولت با درایتی که به خرج داد توانسته بدون دغدغه بحث یارانه‌ها را هدفمند کند که این خدمت بزرگی بود که دولت انجام داد، البته کامل نشده؛ اما بجا و خوب بوده و نیاز است توجه و دقت بیشتری شود.

امام جمعه ساری در بخش پایانی سخنان خود از عدم وجود یک نمایشگاه دائمی در خور شأن در مرکز استان انتقاد کرد و افزود: این کار درستی نیست که ساری به عنوان مرکز استان یک نمایشگاه دائمی نداشته باشد./950/پ202/س
ارسال نظرات