۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۹۸۲۰۸
حجت‌الاسلام نواب تصریح کرد:

موفقیت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه مرهون حمایت‌های مقام معظم رهبری است

خبرگزاری رسا ـ رییس پیشین مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، درخشش این مرکز در ارائه خدمات ارزنده به طلاب حوزه‌های علمیه را مرهون لطف و توجه رهبر معظم انقلاب دانست.
حجت الاسلام سيد ابوالحسن نواب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدابوالحسن نواب، رییس پیشین مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، عصر امروز در مراسم تودیع خود با اشاره به خدمات ارزنده این مرکز به طلاب و روحانیان، آن را مرهون لطف و توجه رهبر معظم انقلاب دانست.

وی با بیان این که در هیچ زمانی موقعیت و مقام دیگران را به نفع خود مصادره نکردم، خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که اگر حمایت‌های بی‌دریغ مقام معظم رهبری و دفتر ایشان از این مرکز نبود، ارائه این خدمات گسترده امکان نداشت.

حجت‌الاسلام نواب تصریح کرد: حمایت‌های بی‌دریغ رهبر معظم انقلاب در مقاطع مختلف سبب ایجاد و رشد این مرکز متعالی شد که اگر نامه‌های ایشان در یک نمایشگاهی به نمایش گذاشته شود، همگان به این محبت عظیم پی خواهند برد.

وی همچنین از خدمات هیأت مدیره، معاونان، مدیران و کارکنان این مرکز قدردانی کرد و با بیان این‌که امروز مرکز خدمات حوزه‌های علمیه می‌تواند به روحانیون در سراسر کشور خدمات درخشانی را ارائه دهد، گفت: هرچند در این مراسم از من قدردانی می‌شود، اما زحمت اصلی بر دوش تمام کارکنان بود.

رییس پیشین مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با اشاره به ارزش‌هایی که به ذهن کوچک می‌آید اما در عمل بزرگ و ارزش آن از پول بیشتر است، بر حفظ شخصیت و کرامت طلبه تأکید کرد و افزود: از طلاب انتظار داریم سرشان را در برابر آمریکا فرود نیاورند، هرگز نباید اجازه دهیم که سر آنان در برابر یک مشکل مالی خم شود.

وی، ارائه خدمات به تمام طلاب را بدون نگاه سیاسی و حب و بغض مثبت دانست و افزود: تا این لحظه به یک طلبه نگاه سیاسی یا نگاهی همراه حب و بغض نداشته‌ام و هر کاری که از دستم بر آمده برای طلاب انجام داده‌ام.

حجت‌الاسلام نواب با بیان این‌که حتی اگر می‌دانستم کسی با مقام معظم رهبری زاویه و مشکلی دارد، سعی می‌کردم به وی بیشتر توجه کنم تا دلش جذب شود، خدمات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به سراسر کشور را عادلانه توصیف کرد و گفت: امروز یک خانواده روحانی بدون مستمری وجود ندارد و همگان از حمایت مقام معظم رهبری بهره‌مند هستند. /920/پ202/ص
ارسال نظرات