۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۹۸۳۱۰
عضو مجلس خبرگان:

اتفاقات 25 بهمن، تحرکات منافقانه و مورد تایید دشمنان نظام بود

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر اینکه همه دلسوزان و هواداران نظام اسلامی انزجار خود را از آشوب و اتفاقات 25 بهمن اعلام خواهند کرد، گفت: این اتفاقات نشان داد عمل مدعیان خط امام با گفتارشان متناقض است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد  واعظ موسوي
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی، از اعضای مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حادثه تلخ 25 بهمن در تهران، این وقایع را محکوم کرد.

وی تصریح کرد: پیروزی های ملت ایران و امت اسلامی در سراسر جهان که انعکاس جهانی انقلاب اسلامی ایران بود، استکبار جهانی را به شدت به هراس،عصبانیت و تکاپو انداخته است.

این استاد حوزه علمیه قم، تاکید کرد: آنها هراس دارند مبادا این حرکت های اسلامی الگو گرفته از انقلاب اسلامی ایران باشد، از این رو تبلیغات زیادی به راه انداختند تا بتوانند این توهم را ایجاد کنند که گسست بین حرکت های ملت های منطقه با حرکت ملت ایران وجود دارد.

وی بیان داشت: در این موقعیت وظیفه همه انقلابیون و طرفداران خط امام، رهبری، ولایت و قانون اساسی این است که زمینه ای برای سوء استفاده دشمنان و بدخواهان نظام پیش نیاید.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: از کسانی که داعیه پیروی از خط امام و اطاعت از قانون اساسی و حمایت از نظام را دارند، حرکتی بر خلاف حرکت امت اسلامی قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

وی تصریح کرد: 22 بهمن به عنوان یکی از ایام الله انقلاب اسلامی، متعلق به قشر و قوم خاصی نیست، بلکه متعلق به همه کسانی است که در پیروزی انقلاب نقش داشتند، اگر اینها درصدد مخدوش کردن اتحاد امت اسلامی برآیند و روزی دیگر را برای جشن پیروزی انقلاب برگزینند این مسلما قابل پذیرش نیست.

استاد حوزه علمیه قم ابراز داشت: امت اسلامی ایران و پیروان امام و ولایت ایجاد چنین تفرقه و خلافی را برنمی تابند و همه انسان هایی که هوادار نظام اسلامی هستند و به نحوی خود را سهیم و شریک انقلاب می دانند، انزجار و نفرت خود را از این حرکت های منافقانه مورد تایید دشمن اعلام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: اینکه از سویی مدعی تبعیت از امام و نظام اسلامی باشیم و از سویی دیگر به یادگار های امام مثل 22 بهمن بی اعتنایی کنیم و با تعیین روز دیگر با این روز بزرگ به مقابله و مخالفت برخیزیم، این مساله به هیچ وجه قابل و پذیرش نیست. /924/ت302/ج
ارسال نظرات