۲۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۹۸۵۹۳
از سال آینده؛

فعالیت‌ اداری و آموزشی مدارس حوزه علمیه خراسان از راه اتوماسیون صورت می‌گیرد

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان از اتوماسیونی و اینترنتی شدن تمام فعالیت‌های اداری و آموزشی طلاب و مدارس این حوزه در سال آینده تحصیلی خبر داد.
اينترنت
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر، در مراسم اختتامیه پنجمین نشست هم اندیشی مدیران و مسؤولان آموزش مدارس علمیه مشهد و شهرستان های خراسان رضوی اظهارد اشت: تلاش بر این است که تمامی فعالیت های آموزشی و پژوهشی طلاب و مدارس علمیه این حوزه از طریق پورتال و به صورت اینترنتی انجام شود.

وی در ادامه به ضرورت ارزیابی فعالیت های اساتید در مباحث مختلف اشاره و با تأکید بر لزوم تسلط مدرسان به امور آموزشی و معرفتی، یادآورشد: این معاونت در این زمینه مطالبه جدّی داشته و برنامه ریزی های لازم را انجام می دهد.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان به حساسیت مسؤولیت مدیران و به ویژه مسؤولان آموزش مدارس علمیه و پاسخگویی آنها به طلاب علوم دینی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به ارتباط بیشتر طلاب با مسؤول آموزش، انتظار می‌رود که تمام فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های مدرسه با نظر این مسؤول انجام شود.

گفتنی است، در این اجلاس دو روزه، مسؤولان معاونت پشتیبانی و امور برنامه‌ریزی و مسؤولان دفاتر مختلف مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، با حضور در جمع 62 نفر از مدیران و مسؤولان آموزش مدارس برادران مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی، به پرسش‌های آنان پاسخ گفته و در جریان انتقادها و پیشنهادهای آنان قرار گرفتند./930/د102/س



ارسال نظرات