۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۱۰۰۶۸۹
عضو خبرگان رهبری:

جریان فتنه و بی‌بصیرتی در کشور به جریان ضد انقلاب تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با اشاره به این که جریان فتنه و بی‌بصیرتی جای خود را به مسأله ضد انقلاب داده است، گفت:‌ امروز نظام سلطه همه تلاش خود را برای ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه به کار بسته است و در این راه از هر فرصتی سوء استفاده می‌کند.
آيت الله نورالله طبرسي، نماينده ولي فقيه درمازندران و امام جمعه ساري،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران، صبح امروز در مراسم افتتاحیه فاز دوم ساختمان مدرسه و مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن عکسری(ع) آمل، با اشاره به این که حوزه های علمیه در طول تاریخ از جایگاه والایی برخودار بوده‌اند، گفت: حوزه علمیه از پیامبر گرامی اسلام و ائمه مصومین نیابت دارد.

با اشاره به این که اگر امروز پیامبر و امامان معصوم حضور ندارند، علما و حوزه‌های علمیه حضور دارند، خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه و روحانیت رکن سوم خاتمیت هستند.

وی با بیان این که اگر ارزش‌های اسلامی و اسلام در دنیا نقش آفرین است به برکت حوزه‌های علمیه و روحانیت است، گفت: دشمنان نظام اسلامی امروز به نقش تأثیر‌گذار حوزه و روحانیت پی‌برده‌اند و همواره نیز مزاحم بوده‌اند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به فتنه سال گذشته انتخابات اشاره کرد و افزود: فتنه سال گذشته و مسائل بعد از آن به دلیل غفلت و بی بصیرتی عده‌ای در کشور اتفاق افتاد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز دیگر مسأله فتنه و غفلت معنا ندارد، گفت: امروز دیگر مسأله ضد انقلاب مطرح است.

وی با بیان این که مشکل دشمنان نظام اسلامی با نظام ما مسأله ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: امروز نظام سلطه همه تلاش خود را برای ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه به کار بسته است و در این راه از هر فرصتی سوء استفاده می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول بیش از بیست سال مدیریت خود نظام اسلامی به را به سوی سعادت و تعالی سوق دادند، بیان داشت: ایشان با قدرت، اقتدار و درایت مسائل مربوط به نظام اسلامی را رصد و نظام را راهنمایی می‌کنند.

وی در ادامه سخنان خود به سفر ده روز مقام معظم رهبری به قم اشاره کرد وگفت: حوزه علمیه و روحانیت تا سال‌ها از برکات سفر ایشان بهره‌مند خواهند شد.

آیت الله طبرسی به مقوله تحول در حوزه اشاره کرد و با تأکید بر این که این موضوع یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مسؤولان حوزه باید در جهت رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری دراین خصوص گام بردارند.

وی تحول و بالندگی در حوزه را ضروری دانست و با تأکید بر این که تحقق این مسأله مهم نیازمند تدوین برنامه‌های برنامه محور و پژوهش محور است، خاطرنشان کرد: ضرورت تحول در حوزه امروز بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز شبهات دشمنان وارد فاز جدید شده است، خاطرنشان کرد: وظیفه حوزه در پاسخگویی به شبهات بسیار سنگین است و حوزه و روحانیت باید وارد میدان شوند و به این شبهه افکنی‌های دشمنان پاسخ دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران حفظ و برنامه‌محوری در حوزه را یک ضرورت دانست و ابراز داشت: علم، تقوا و اخلاق در حوزه‌های علمیه باید یکسان در حوزه رشد کند.

وی با بیان این که حوزه و روحانیت امروز مطمح نظر است، تصریح کرد: امروز حیات نظام، انقلاب و روحانیت به ماندگاری و حیات حوزه وابسته است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان با تأکید براین که امروز همه ما وظیفه داریم گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم و در جهت فرمان ایشان حرکت کنیم، ادامه داد: همه باید در نظام اسلامی هر آنچه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، عمل کنند./950/پ201/س
ارسال نظرات