۰۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۰۰۹۹۰
حجت الاسلام صالح:

خیزش اقتصادی نیازمند جهاد و برنامه ریزی مناسب مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ یکی از فعالان سیاسی، با اشاره به نامگذاری سال 90 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال جهاد اقتصادی، خیزش کشور در عرصه اقتصاد را نیازمند جهاد اقتصادی و برنامه ریزی دقیق مسؤولان ارزیابی کرد.
حجت الاسلام سيد محسن صالح مدير سياسي جامعه مدرسين حوزه علميه قم
حجت الاسلام سید محسن صالح، نماینده طلاب و فضلای استان تهران و از فعالان سیاسی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تبریک سال جدید، به نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان سال جهاد اقتصادی اشاره و تاکید کرد: تلقی من از پیام رهبری و نامگذاری امسال این است که باید یک حرکت جهشی در عرصه اقتصادی صورت گیرد.

وی ابراز داشت: مخاطب اصلی فرمایش رهبری بیشتر مسؤولان بویژه در عرصه اقتصادی هستند که تدابیر لازم را اتخاذ کنند تا این حرکت به صورت جهشی جلو برود و در پایان سال شاهد تحول در این عرصه باشیم.

حجت الاسلام صالح خیزش در عرصه اقتصادی را نیازمند جهاد اقتصادی و برنامه ریزی مناسب و دقیق مسؤولان دانست و تاکید کرد: مقصود از جهاد اقتصادی وارد کردن فشار بر مردم نیست، مردم همواره به ویژه در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها همکاری خود را نشان داده اند.

وی تاکید کرد: مسؤولان بایستی طرح های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی را در عرصه اقتصاد ساماندهی و برنامه ریزی کنند و گام های مناسبی را در این راستا بردارند.

نماینده طلاب استان تهران تاکید کرد: به نظر می رسد برای سال آینده باید برنامه ریزی دقیقی بشود، هدفمند کردن یارانه ها آغاز خوبی داشته است که این مساله می تواند با اتخاذ تدابیر مناسب افق های جدیدی را پیش روی اقتصاد ایران بگشاید.

حجت الاسلام صالح با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از شعار زدگی در راستای شعار سال، گفت:‌ متاسفانه ما مقداری جنبه شعاری مساله را می گیریم که این مساله در حد کم اشکالی ندارد و باید در عرصه عمل به این امر اهتمام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید در راستای جهاد اقتصادی از شعار زدگی اجتناب کرد، ابراز داشت: هر بخشی باید وظیفه خود را نسبت به این امر طراحی و هدفگذاری لازم را داشته باشد. /924/ت302/ج
ارسال نظرات