۲۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۰۲۱۶۶
آیت الله علوی گرگانی:

جوانان نسبت به شناخت مسائل دینی اهتمام ویژه ای داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، از نسل جوان به عنوان آینده سازان کشور یاد کرد و از آنها خواست نسبت به شناخت مسائل دینی اهتمام ویژه ای داشته باشند.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، روز شنبه در دیدار شماری از دانش‌آموزان، با اشاره به جایگاه نظام مقدس اسلامی ایران، خطاب به دانش آموزان تاکید کرد: شما آینده سازان این کشور و نظام هستید و باید قدر خود را بدانید.

وی حراست و دفاع از نظام مقدس اسلامی را رسالتی همگانی دانست و تاکید کرد: ما امروز در نظامی زندگی می کنیم که زیر سایه ولایت امام زمان(عج) قرار دارد و باید قدر این نظام را بدانیم و در دفاع و حفظ آن کوشا باشیم.

آیت الله علوی گرگانی، توجه دانش آموزان به آموزه های دینی را ضروری دانست و تاکید کرد: دین در زندگی مسلمانان جایگاه ویژه‌ای دارد و همه ما باید به این اصل توجه کنیم.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه نسل جوان باید نسبت به شناخت مسائل دینی اهتمام ویژه ای داشته باشند، توصیه هایی به حاضران در جلسه ارائه و تصریح کرد: شما باید افزون بر انجام واجبات و ترک محرمات نسبت به مستحبات نیز توجه داشته باشید و نماز را در اول وقت آن بخوانید.

وی خواندن نماز در اول وقت را دارای فضیلت و ثواب بسیار فراوان دانست و با اشاره به روایتی در این خصوص، اظهار داشت: فرد مسلمان باید به این اصل مهم توجه داشته باشد و نماز را برای آخر وقت نگذارد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات