۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۱۰۳۹۷۷
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

فرهنگ فاطمی بهترین سلاح در مقابل تهدیدات نرم دشمن است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولائی در جمع طلاب مراغه ای گفت: حضرت فاطمه(س) در تمام عمر پر برکت خود فدایی ولایت بود.
حجت الاسلام ولائي



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در همایش بسیج طلاب حوزه علمیه خواهران مراغه اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاع از حریم ولایت و رهبری تمام هستی خود را فدا کرده و در همه حال در دفاع از قرآن و اهل بیت پیشتاز بود.

وی با تشریح ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) خاطر نشان کرد: تمام عزت و عظمت اسلام از برکت وجودی دخت نبی مکرم اسلام، آن انسان کامل بوده و همه تاریخ از آن بهره مند و منور شده است.

حجت الاسلام ولایی با اشاره به ناتوی فرهنگی دشمنان اسلام گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تبیین و ترویج فرهنگ فاطمی در سطوح مختلف جامعه هستیم، چراکه این فرهنگ بهترین سلاح در مقابل تهدیدات نرم دشمنان است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه توجه به قرآن و عترت جامعه را به اوج شکوفایی می رساند، افزود: جوانان انقلاب اسلامی امروز با درخشش در تمامی زمینه ها و معارف قرآنی موجبات عزت و اقتدار ایران اسلامی را فراهم ساخته اند.

حجت الاسلام ولایی با تاکید بر نقش آفرینی طلاب خواهر در عرصه های مختلف افزود: تمامی پیشرفت های انقلاب اسلامی مرهون تلاش و پشتکار جوانان متدین و ولایتمدار است، در این میان طلاب خواهر باید نقش خود در تعالی نظام اسلامی ایران را ایفا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته معلم و شهادت استاد شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: تفکرات و اندیشه های استاد مطهری با شهادتش جاودانه شد، آن علامه فرزانه در همه حال ولایت مداری خود را ثابت کرد و نشان داد که همگان مرهون منویات داهیانه رهبر انقلاب هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در پایان با تاکید بر اینکه طلاب بسیجی رسالتی خطیر در دفاع از حریم ولایت بر عهده دارند، گفت: بسیج به برکت عشق و علاقه به ولایت و رهبری در تمامی زمینه ها به اوج اقتدار و تعالی رسیده و انقلاب را در تمامی فتنه ها بیمه کرده است./935/پ202/ع

ارسال نظرات