۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۰۴۶۶۴
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

هر کس در برابر مقاومت بایستد سرانجامی جز سرشکستگی و ناکامی نخواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، دادگاه دادگاه بین المللی ترور حریری را یک سیاه بازی سیاسی و رسانه ای دانست و سرانجام تمام کسانی که در برابر مقاومت ایستاده اند را سرشکستگی و ناکامی.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، روز گذشته در مراسمی از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) در بیروت با اشاره به تلاش های فراوانی که در چند روز اخیر برای حل مشکل تشکیل دولت جدید لبنان صورت گرفته و موجب پیشروی چشمگیری در این راستا شده است، گفت: با این حال، برخی از امور همچنان نیازمند پیگیری است و تلاش ها نیز تا حل کامل مشکلات ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه جنجال آفرینی غرب پیرامون دادگاه بین المللی ترور رفیق حریری، نخست وزیر پیشین لبنان و تهاجم آنها علیه مقاومت در لبنان، افزایش یابد، ضعف و سستی آنها افزوده خواهد شد و رسوایی آنها روز افزون، گفت: برای همگان ثابت شده است که این دادگاه یک سیاه بازی سیاسی و رسانه ای است و کمترین ربطی به عدالت گستری ندارد.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به آگاهی کامل ملت لبنان نسبت به مقاومت، قدرت و ملت و نیز گزینه های برحق و حقوق مسلم خود، گفت: پروژه مقاومت که مبتنی بر فرهنگ و دیدگاهی اصیل است از گذشته قدرتمندتر است و مسیر پیشرفت را به سرعت می پیماید.

وی با انتقاد از جنجال آفرینی برخی علیه مقاومت و توانمندی های آن، این دسته را گروهی مزدور و سست عنصر برشمرد که دل به طرح های شوم و خیالی مستکبران بسته اند و در پی ضربه زدن به مقاومت هستند و افزود: هر کس در برابر مقاومت بایستد، سرانجامی جز سرشکستگی و ناکامی نخواهد داشت./981/ب902/گ
ارسال نظرات