۰۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۰۵۷۹۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

استراتژی ایجاد شبهه رویکرد اصلی نظام سلطه در جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: نظام سلطه با حمایت از گروه های منحرف استراتژی ایجاد شبهه در جوامع اسلامی را دنبال می کند.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی اکبر حاجی عزیزخانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین امروز در جمع کارشناسان فرهنگی استان، نبود تقوا ومعنویت را مهم ترین جامعه امروز دانست و با بیان این که متأسفانه بشر امروز غرق در مسائل مادی شده است، خاطرنشان کرد: فاصله گرفتن از ارزش های اسلامی زمینه ساز انحراف و گمراهی در انسان را فراهم می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه را ضروری دانست و با بیان این که امروز مبلغان دینی رسالت سنگینی در برابر جامعه اسلامی بر عهده دارند، تصریح کرد: تبلیغ معارف ائمه معصومین(ع) یکی از مهم ترین وظایف مبلغان است.

حجت الاسلام حاجی عزیزخوانی با اشاره به این که فرهنگ اصیل اسلامی توطئه های شوم دشمنان را خنثی خواهد کرد، گفت: اگر می خواهیم در برابر اندیشه های منحرف غرب ایستادگی کنیم باید جامعه را با معارف الهی واکسینه می کنیم.

وی با بیان این که امروز جامعه اسلامی در شرایط خاص و حساسی قرار دارد، افزود: جبهه استکبار در حال حاضر همه توان خود را بسیج کرده تا ارزش های اسلامی دراین جامعه اسلامی را به طور کامل از بین ببرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که هر روز شاهد شبهات جدیدی در مسائل مختلف اعتقادی، دینی و سیاسی در جامعه هستیم، گفت: نظام سلطه با حمایت از گروه های منحرف استراتژی ایجاد شبهه در جوامع اسلامی را دنبال می کند.

حجت الاسلام حاجی عزیزخوانی با بیان این که امروز نیازمند افراد متخصص برای پاسخگویی به شبهات ایجاد شده در سطح جامعه هستیم، گفت: روحانیت در حال حاضر تنها قشری است که با حضور خود در میدان مبارزه می‌تواند پاسخگوی شبهات مطرح شده باشد.

وی با اشاره به این که حوزه های علمیه و روحانیت پشتوانه عظیم نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: امروز روحانیت باید با پشتوانه قوی علمی پاسخگوی شبهات ایجاد شده از سوی دشمنان اسلام باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین در بخش پایانی سخنان خود، گام برداشتن در مسیر ارزش‌های اسلامی، اخلاقی و معنوی از ویژگی‌های بارز یک مسلمان به ویژه شیعه علوی دانست و گفت: تقویت مبانی دینی و اسلامی زمینه‌ساز کمال و تعالی جامعه را در پی خواهد داشت.

وی اظهار داشت: جامعه عاری از مکارم اخلاقی و منحرف‌شدن از جاده ارزش‌های اسلامی موجب افتادن انسان به دام شیاطین و هوای نفسانی می‌شود که در نهایت انسان را به قهقرا سوق می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که داشتن اخلاق و عمل نیکو سبب جذب انسان ها می شود، خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام ‌(ص) با سلاح اخلاق دل ها را تسخیر می‌کرد، به طوری که هر زمان یکی از کفار با پیامبر برخورد می‌کرد و اخلاق ایشان را می‌دید‌، به اسلام روی می‌آورد و مسلمان می‌شد.

وی، نوع‌دوستی، اکرام به یتیمان و فقرا، صبر، اهتمام به دفع بلا و گرفتاری از دیگران، پرهیز از دروغگویی، غیبت کردن و تهمت زدن از ویژگی‌های یک مؤمن واقعی است که باید این خصیصه های ممتاز را در خودمان پرورش بدهیم تا به سعادت دنیوی و اخروی دست بیابیم./950/پ202/س
ارسال نظرات