۱۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۱۰۶۰۱۸
در حرکتی خودجوش از سوی طلاب؛

همایش بررسی ابعاد علمی شخصیت امام خمینی در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با بیست و دومین سالروز رحلت بنیانگزار انقلاب اسلامی، ابعاد علمی شخصیت امام خمینی(ره) در مشهد بررسی می شود.
امام خميني(ره)
ایمانی، معاون تبلیغ موسسه علمی فرهنگی «علم، اندیشه، دین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد از برگزاری همایش بررسی ابعاد علمی شخصیت امام خمینی(ره) همزمان با ایام رحلت ایشان خبر داد و گفت: این برنامه از امروز به مدت سه روز در مشهد برگزار می شود.

وی در خصوص ضرورت برگزاری این همایش اظهار داشت: در طول سی سال انقلاب اسلامی و پس از رحلت امام، اغلب به بعد سیاسی اجتماعی شخصیت ایشان پرداخته شده و سایر ابعاد مغفول مانده است این در حالی است که آنچه امام را به بنیانگزار انقلاب اسلامی تبدیل کرد، عرفان وقدرت علمی ومعنوی ایشان بود.

ایمانی، امام و فلسفه اسلامی، امام و ادبیات عرفانی، امام و عرفان اسلامی را از محورهای این همایش ذکر و تصریح کرد: این برنامه با حضور حجج اسلام کوهستانی، وکیلی، وطن دوست و ضیایی از اساتید حوزه و دانشگاه مشهد در دو بخش سخنرانی و پرسش و پاسخ به بررسی ابعادعلمی امام راحل(ره) می پردازد.

دبیر اجرایی همایش بررسی ابعاد علمی شخصیت امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: این گردهمایی از 12 تا 14 خردادماه ساعت 17 در محل تالار ابن سینا مشهد برگزار می شود.

گفتنی است، همایش نقد مکتب تفکیک سال گذشته نیز از سوی این موسسه علمی فرهنگی که از سوی طلاب حوزه علمیه خراسان پایه ریزی شده، برگزار شد./930/ت303/ص
ارسال نظرات