۰۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۰۷۴۳۸
امام جمعه سراب:

جریان سلطه جهانی مخالف اصلی «مبارزه با مواد مخدر» است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سراب با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: مصرف مواد مخدر یک معضل جهانی است و کشورهای نظام سلطه بزرگ‌ترین توزیع کنندگان این مواد در جهان هستند.
امام جمعه سراب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب، حجت الاسلام امیر رشتبری، امام جمعه سراب، امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: تحول، نوآوری‌، ابتکار و اجرای عدالت از انتظارات مردم و رهبری معظم انقلاب از دستگاه قضایی کشور است.

امام جمعه سراب با بیان برخی ویژگی‌های ارزنده مدیریتی و علمی رئیس قوه قضائیه کشور اظهارداشت: کارآمدی قوه قضائیه نقش به سزایی در کارآمدی نظام اسلامی دارد‌ که امید می‌رود با توجه به درایت آیت الله لاریجانی، تحولات مثبت و کارسازی در دستگاه قضایی کشور روی دهد.

حجت الاسلام رشتبری با اشاره به سالروز اقدام تروریستی منافقین کوردل در شهادت بزرگ مرد عرصه انقلاب آیت الله بهشتی و یاران با‌‌وفایش ابراز داشت: شهید بهشتی به تعبیر حضرت امام به تنهایی یک ملت بود و دشمنان نظام و مردم به خوبی به شخصیت کارساز وی پی برده بودند.

رشتبری تصریح کرد: منافقین به عنوان پدیده زشت استکبار در ایران مأموریت ناکام کردن نظام اسلامی را از طریق حذف فیزیکی آنها به عهده داشتند و با بازیچه شدن در دست استکبار در حقیقت زیانکاری و خسران ابدی خود را در دنیا و آخرت نصیب خود کردند.

خطیب جمعه سراب در بخش دیگری از خطبه‌های نماز با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: مصرف مواد مخدر یک معضل جهانی است و کشورهای نظام سلطه بزرگ‌ترین توزیع کنندگان این مواد در جهان هستند.

حجت الاسلام رشتبری با دخیل دانستن صهیونیسم جهانی در گسترش مواد مخدر تصریح کرد: حتی در کشورهای غربی نیز دام اعتیاد برای جوانان آن کشورها از طرف صهیونیسم گسترانده شده است تا بی تفاوتی و رخوت در جامعه‌ها حاکم شود.

امام جمعه سراب رواج مواد مخدر و دامن زدن به مسائل جنسی در ایران اسلامی را در راستای توطئه های دشمنان در جهت مقابله با انقلاب اسلامی ارزیابی کرد و بیان داشت: حاصل رواج این مسائل در کشور از بین رفتن غیرت و اعتقادات مذهبی مردم به وِیژه جوانان خواهد بود.

وی در این زمینه با هشدار به خانواده‌ها یادآورشد: دولت و قوه قضائیه به تنهایی نمی‌توانند در میدان جنگ با مواد مخدر پیروز شوند؛ بلکه باید همه مردم به خصوص خانواده‌ها مراقبت عمومی و فراگیری از فرزندان خود داشته باشند.

امام جمعه سراب در خطبه اول نماز با دعوت از همگان به رعایت تقوا و پارسایی گفت: میزان و ترازوی سنجش اعمال انسان‌ها باید سیره و روش پیامبر (ص)و معصومین باشد./949/پ202/س

ارسال نظرات