۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۰۸۱۴۵
نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌ خوزستان:

دشمن به دنبال محو‌کردن فرهنگ دفاع مقدس است

خبرگزاری رسا ـ رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ خوزستان، با اشاره به توطئه‌های دشمنان در خصوص انحراف انقلاب اسلامی‌ گفت: دشمنان با ترفندهای ناپاک خود، قصد دارند حماسه دفاع مقدس را از واقعیت خود دور و نسل‌های جوان ایران اسلامی با ارزش های دفاع مقدس بیگانه کنند.
حجت‌الاسلام سيد محسن شفيعي، رييس دفاتر استاني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي خوزستان،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محسن شفیعی، رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های خوزستان، شب گذشته در آیین رونمایی از چهار کتاب دفاع مقدس در اهواز، با اشاره به توطئه های دشمنان در خصوص انحراف انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دست های آلوده ای از سوی دشمنان انقلاب و نظام وجود دارد که می خواهد حماسه دفاع مقدس را از واقعیت ها دور کند.

وی با بیان اینکه حماسه دفاع مقدس کتاب بزرگی است که هنوز خیلی از بخش آن بازخوانی نشده است، افزود: بعد از عاشورا حماسه دفاع مقدس از بزرگترین حماسه های تاریخ است که باید این حماسه بزرگ را با کمک نویسندگان این عرصه به نسل های آینده منتقل کنیم و مانع از فراموشی این حماسه بزرگ شویم.

رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های خوزستان، ابراز داشت: دست های آلوده ای از سوی دشمن وجود دارد که دارند با ترفندهای ناپاک خود حماسه دفاع مقدس را از واقعیت خود دور و نسل های جوان ایران اسلامی با ارزش های دفاع مقدس بیگانه کنند.

حجت الاسلام شفیعی، ضرورت حمایت مسؤولان از نویسندگان را مورد تأکید قرار داد و گفت: این قشر فرهیخته هستند که یاد و خاطره دوران دفاع مقدس را زنده نگاه می دارند و به نسل های بعد منتقل می کنند؛ خوزستان آینده این حماسه است و برای ترسیم درست این حماسه شنیدن، ضبط و واکاوی خاطرات دفاع مقدس رزمندگان، ایثارگران و جانبازان ضروری است.

گفتنی است، در این مراسم از چهار کتاب در زمینه دفاع مقدس با نام های ققنوس جنوب نوشته غلامحسین سخاوت، ناوک عشق نوشته داوود گودرزی، هور و همیشه نوشته عبدالصاحب رومزی پور و آخرین نگاه نوشته سیدفرید موسوی رونمایی شد./9455/پ203/س
ارسال نظرات