۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۹۱۷۰
حجت الاسلام پارسانیا:

مرحوم مهندسی هیچ گاه از جانب خودش سخن نمی‌گفت

خبرگزاری رسا ـ عضو هیات امنای دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین مهندسی هیچ گاه از جانب خودش سخنی را بیان نمی‌داشت و همواره با مبنا صحبت می کرد، وی را فردی متخلق به اخلاق اسلامی معرفی کرد.
حجت الاسلام حميد پارسانيا عضو هيئت امناي دفتر تبليغات


حجت الاسلام حمید پارسانیا از اساتید حوزه و دانشگاه در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری عضو فقید هیات مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی که روز چهارشنبه در شهر مقدس قم برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مهندسی را تسلیت گفت.

وی با اشاره به سابقه آشنایی خود با آن مرحوم ابراز داشت: ما بیشتر در جلسات مجمع عالی حکمت اسلامی در خدمت حجت الاسلام والمسلمین مهندسی بودیم و خدمات و تلاش های ایشان را از نزدیک شاهد بودیم.

حجت الاسلام پارسانیا از شخصیت اخلاقی برجسته مرحوم حجت الاسلام والمسلمین مهندسی به نیکی یاد کرد و گفت: آنچه ما از ایشان دیدیم، تخلق، تواضع و فهم و فهیم بودن بود.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به برنامه های مفیدی که عضو فقید مجمع عالی حکمت اسلامی در رسانه ملی ارائه می داد، تاکید کرد: بنده از مباحثی که ایشان در صداوسیما ارائه می‌داد لذت می‌بردم.

وی با بیان اینکه مرحوم مهندسی بسیار با مبنا و متین سخن می گفت افزود: آن مرحوم هیچ گاه از جانب خود سخن نمی گفت.

عضو هیات امنای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اضافه کرد: حجت الاسلام والمسلمین مهندسی آنچه را از دین و اهل بیت(ع) آموخته بود بیان می کرد که این مساله یکی از شاخصه های برجسته ایشان به شمار می رود. /924/ت303/ع

ارسال نظرات